شبکه‌های رادیویی قابل رقابت با رادیو‌های بین‌المللی

شبکه‌های رادیویی قابل رقابت با رادیو‌های بین‌المللی

جام جم آنلاین: معاون صددر جمع عوامل سیزدهمین جشنواره بین اللملی رادیو که برای تبیین دیدگاه‌ها و اتخاذ تصمیمات مشورتی برگزار شد، شبکه‌های رادیویی را قابل رقابت و مقایسه با رسانه‌های بین‌المللی برشمرد.

 به گزارش روابط عمومی صدا، محمدحسین صوفی در نشست مشورتی عوامل اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با حضور دکتر محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در سالن کنفرانس ساختمان شهدای این معاونت برگزار شد و در طی این نشست محمد حسین صوفی رویکرد کلی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو را صرفاً بین‌المللی بودن آن دانست و اظهار داشت: در کنار بخش بین‌المللی این جشنواره بخش داخلی آن نیز با توجه به نتایج بدست آمده از برپایی آن در قالب یک امکان دیگر مطرح است که با عنوان معرفی رادیوی برتر در دستور کار قرار دارد و پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ارزیابی دقیق تر آثار دریافتی در بخش بین‌الملل جشنواره رادیو امکانات دیگری مد نظر قرار خواهد گرفت چرا که جشنواره رادیو را یک پدیده می‌دانیم و معتقدیم شبکه‌های صدای جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری تعداد ۱۲ جشنواره بین‌المللی به آن اندازه از بلوغ و نبوغ رسیده اند که بتوانند در حد و اندازه رقابت با رسانه‌های بین‌المللی قرار گیرند و با بخش‌های خارجی مقایسه شوند.

صوفی وجود بخش‌های روتین و رویش را در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو مفید دانست و عنوان کرد: با توجه به نتایج خوبی که از وجود این بخش‌ها در برگزاری دوازدهمین جشنوراه بین‌المللی رادیو به دست آمده است بنا نیست تا این قسمت‌ها حذف شوند فقط باید با تغییر قالب و با فرم بین‌المللی عرضه شوند.

صوفی در ادامه برپایی این نشست را بلافاصله و در مدت زمانی کوتاه پس از برپایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو در نوع خود بی نظیر دانست.

در این نشست بهروز رضوی نژاد دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و حاضران در آن به ارائه دیدگاههای خود در خصوص برپایی هر چه بهتر این جشنواره پرداختند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.