شبکه های تلویزیونی در تسخیر فلورا سام

مجموعه های “ناز و نیاز” امروز از شبکه نمایش و “راز پنهان” از شبکه یک به کارگردانی فلورا سامپخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیونممتازنیوز، مجموعه تلویزیونی ناز و نیاز به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام از شبکه نمایش در شب های قدر پخش می شود.

شبکه نمایش که پیش از این باکس ساعت۲۱:۳۰ را به پخش فیلم های کمدی اختصاص داده بود در شبهای قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) یک مجموعه تلویزیونی مناسبتی روی آنتن می فرستد. سریالی به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام که سال گذشته تولید و به مناسبت شب های قدر از شبکه یک پخش شد.

گفتنی است هم اکنون سریال تلویزیونی راز پنهان با بازی علیرضا جلالی تبار، الهام حمیدی، پروانه معصومی، داریوش ارجمند و محمود عزیزی از شبکه یک در حال پخش است.

بخش هایی از تصویر برداری مجموعه تلویزیونی ناز و نیاز به تهیه کنندگی نیاسر کاشان انجام شد.

داریوش ارجمند، گوهر خیر اندیش، محمود عزیزی، مریم امیر جلالی، کامران تفتی، آناهیتان همتی، لیلا بلوکات، امیر یل ارجمند، محمد رضا عباس نژاد، بازیگران نخسیت سریال سام هستند که پس از بازیگری و نویسندگی، فیلم سازی را هم تجربه کرده است.

ناز و نیاز که در پنج قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش از شب های قدر تولید شده بود درباره پسر جوان به نام سیامک است که عاشق دختری پولدار به نام شهزاد می شود.

پدر شهرزاد که مخالف ازدواج آن دو است با طرح نقشه ای به سیامک تهمت دزدی می زند و او را به زندان می اندازد.

مادر سیامک از غم به زندان افتادن پسرش به روستایی بازمی گردد که سال ها در آن زندگی کرده و همان جا از دنیا می رود.

نخستین قسمت ناز و نیاز امروز از شبکه نمایش پخش می شود. پارسال قرار بود این سریال در پنج قسمت ۵۰ دقیقه ای روی آنتن برود که در نهایت در سه قسمت پخش شد.

حمید رضا ترکاشوند که خوانندگی تیتراژ مجموعه های نشانی، ماه عسل و سه در چهار را به عهده داشته، ترانه تیتراژ پایانی سریال ناز و نیاز را هم خوانده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.