شبکه جوان درسوگ خورشید

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۵:۳۱:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- گروه های برنامه ساز شبکه رادیو جوان ویژه برنامه هایی رابه این شرح به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) وقیام پانزده خرداد تهیه کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، ” این راه بی نهایت ” عنوان ویژه برنامه ۶۰ دقیقه ای از گروه جوان وجامعه است که روز یکشنبه ۱۴ خرداد در ساعت ۲ بامداد پخش می شود. موضوع  این برنامه بررسی دیدگاه های امام خمینی (ره  )از نگاه اندیشمندان خارجی است.
– گروه جوان وجامعه دربرنامه “کلاس جوونی ” که درروز ۱۳ خرداد ساعت ۱۷ به پخش مستند انقلاب اسلامی وامام خمینی( ره )،مستند ارتحال امام ونگاهی به وصیت نامه امام خمینی( ره) اختصاص دارد.
– بررسی آموزه های اجتماعی واخلاقی  امام خمینی( ره) وارائه آن به جوانان وپوشش مراسم ۱۴ خرداد ازحرم امام خمینی از جمله بخش هایی است که گروه جوان وجامعه دربرنامه ای با عنوان یادمان تهیه کرده که یکشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.
-“فریاد صبح ” عنوان ویژه برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که۱۵ خرداد در ساعت ۶:۳۰  به بررسی زمینه های شکل گیری قیام پانزده خرداد ونقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در پیشبرد اهداف قیام پانزده خرداد می پردازد.
–  برنامه” چهل تکه” گروه جوان وجامعه در برنامه خود که روز شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۱:۴۵ پخش می شود به بحث وبررسی موضوع زعامت ورهبری وانتخاب مقام معظم رهبری اختصاص دارد.
–  ”  سایبان ” کاری از گروه جوان وفرهنگ است که  ویژه سالگرد رحلت امام خمینی تهیه شده و در ۱۴ خرداد ساعت ۱۴:۳۰  این برنامه به موضوعاتی چون نگاه امام به سینما ،مطبوعات وکتاب می پردازد ،بررسی اندیشه امام در حوزه مسائل فرهنگی واجتماعی وگفت وگو با هنرمندان در باره اندیشه های امام  خمینی (ره) از پخش های دیگر این برنامه است.
–  ” یاد یار ” برنامه ای از گروه جوان وفرهنگ است که ویژه رحلت حضرت امام خمینی تهیه شده وروز۱۴ خرداد در ساعت ۷:۳۰ به بررسی زندگی وجنبه مختلف شخصیتی  حضرت امام خمینی (ره ) می پردازد.
–  برنامه ” اینجا شب نیست ” گروه جوان وفرهنگ در برنامه خود که ۱۴ خردادساعت   ۲۴همزمان با  روز سالگرد رحلت امام خمینی (ره) پخش می شود به بررسی  موضوع امام وجوانان وامام و حوزه فرهنگ می پردازد.
– گروه جوان وفرهنگ در ویژه برنامه ای خود با عنوان “سایه سرو ”  که روز یکشنبه ۱۴ خرداد در ساعت ۶:۳۰ پخش می شود. به بحث وبررسی دیوان اشعار حضرت امام  خمینی وهمچنین بررسی آثار شاعرانی که در خصوص امام شعر سرودن اختصاص دارد.
–  برنامه ” چهار باغ ” نیز در برنامه خود که در ۱۳ خرداد در ساعت۲۳ پخش می شود به پخش آهنگ ها وسرود های که درباره حضرت امام سروده شده اختصاص دارد.
–  امام وجوانان وگفت وگو با جوانان در باره  شخصیت علمی ،فرهنگی وسیاسی حضرت امام خمینی (ره) موضوع برنامه” پاتوق شبانه ” گروه جوان وفرهنگ است که ۱۳و۱۴ خرداد در ساعت ۲۰ پخش می شود.
– “عصرخمینی (ره) ” کاری از گروه جوان واندیشه است که به بررسی جریان هاوتحولات مهم سیاسی وا جتماعی سال های ۴۰ تا ۶۸ ونقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در این سال ها اختصاص دارد.
– ” وقت بیداری ” عنوام برنامه ای از گروه جوان واندیشه است که به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  تهیه شده است . دراین برنامه که ۱۴ خرداد در ساعت ۱۷ پخش می شود، شعرو داستان هایی که در مورد حضرت امام(ره)  می باشد ، مورد بررسی قرار می گیرد.
– مستند از تولد تا ارتحال ،کاری از باشگاه رادیویی جوان است که روز ۱۳ خرداد در ساعت  ۱۸:۵۰ به بررسی جنبه های مختلف علمی، مذهبی،سیاسی وفرهنگی حضرت امام می پردازد.
-گروه جوان ودانش نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام پانزده خرداد ویژه برنامه ای تدارک دیده است که در روز ۱۵ خرداد در ساعت ۱۴ به وقایع نگاری قیام پانزده خرداد می پردازد.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۷۳۱۴۰۱۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.