شبکه سحر از ˝رتبه دانشگاه صنعتی شریف در میان ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان˝ می گوید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برنامه این هفته ˝ایران در یک نگاه˝ کسب رتبه در میان دانشگاه های برتر رشته مهندسی توسط دانشگاه صنعتی شریف و دلایل این انتخاب را بررسی می کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنر ایران، محسن روخ دوست با اعلام این خبر گفت: دکتر محمدحسن سعیدی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در برنامه این هفته “ایران در یک نگاه” حضور می یابد و پیرامون قرار گرفتن دانشگاه صنعتی شریف در بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان در رشته مهندسی در رتبه بندی شانگهای در سال ۲۰۲۲ گفت و گو خواهد کرد.

به گفته روخ دوست در این گفت و گو، محورهایی از جمله دلایل قرار گرفتن دانشگاه صنعتی شریف در دامنه ای بین ۱۵۰ – ۱۰۱ در رتبه بندی شانگهای، دانشگاه های برجسته اروپایی و آمریکایی که در این رتبه پس از دانشگاه شریف قرار گرفته اند، امتیازات و پتانسیل هایی که سبب کسب این رتبه شده است و آمار تولیدات علمی و مقالات ISIدر دانشگاه شریف مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی افزود: در بخش گزارشی این برنامه نیز گفت و گویی با دکتر محمد شریف خانی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در مورد این موضوع صورت خواهد گرفت.

مرور خبرها فرهنگی، اجتماعی کشور در هفته قبل آیتم دیگر این برنامه است که امشب دوشنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به صورت زنده از سیمای اردو پخش می گردد.

علی عباس رضوی اجرای برنامه این هفته “ایران در یک نگاه” را بر عهده دارد و سید حسن زیدی (گزارشگر)، سید حسین مظفر زکی (مترجم همزمان)، مهسا عربی و مهدی روزبهانی (دستیاران تهیه)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) از دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه به شمار می روند.

 

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.