شجاعی: همدلی نقطه‌برتری ما در دو بازی اخیر بود

۲۱خردادماه،

 مسعود شجاعی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، دربارهٔ صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: مطمئناً می‌خواهیم چنین کاری را انجام دهیم. قصد نداریم خاطره تلخ ۲۰۱۰ تکرار شود و امیدوارم در کره جنوبی کار را تمام کنیم و به جام جهانی راه یابیم.

به گزارش فارس، وی دربارهٔ اینکه در دو بازی قبل نقطه برتری ما چه بود تأکید کرد: از همه مهمتر همدلی بازیکنان و کادر فنی بود. ما می‌خواستیم که در این دیدارها به برتری دست یابیم. این یکی از نکات مثبتی بود که در دو بازی اخیر وجود داشت. بازیکنان هم توانایی خود را به کار گرفتند و نکات کارلوس‌کی‌روش را در زمین پیاده کردند.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: مثل همیشه هواداران به ما کمک کردند امیدوارم که در روز پایانی آنها را خوشحال کنیم و سبب خوشحالی همه ایرانی‌ها باشیم و به خوبی کار را تمام کنیم.

شجاعی در مورد اینکه با یک تساوی هم شانس صعود به جام جهانی داریم، تصریح کرد: ما با این فکر به میدان مقابل کره نخواهیم رفت. برای برد به میدان می‌رویم زیرا کره جنوبی هم به دنبال برد است. آنها نمی‌توانند به راحتی ما را شکست دهند. ما هم امیدوار هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.