شجاعی: پخش نشدن مناظره‌ زنده کاندیداهای ریاست جمهوری صحت ندارد

۲۸م آذر ،

نایب رییس هیات نظارت بر صداوسیما گفت که در جلسه روز قبل با حضور ضرغامی، رییس سازمان صداوسیما، نحوه شکل‌گیری برنامه‌های تولیدی رسانه ملی در انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری مورد رسیدگی قرار گرفت.

سیدرمضان شجاعی کیاسری، با بیان اینکه در جلسه روز قبل هیات نظارت بر صداوسیما، ضرغامی رییس سازمان صداوسیما و معاون سیاسی این سازمان حضور داشتند،‌ گفت:‌ در این جلسه گزارشی در مورد نحوه شکل‌گیری برنامه‌های تولیدی صداوسیما در انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های صداوسیما در ایام انتخابات به چهار دسته تقسیم می‌شود،‌ گفت: بخش اول این برنامه‌ها مربوط به پخش برنامه‌هایی با بیان دیدگاه‌های سیاسی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: بخش دیگر برنامه‌های تولیدی صداوسیما مربوط به پخش برنامه‌های ۴۵ دقیقه‌ای است که نامزدهای انتخاباتی در آن از رزومه کاری خود، گزارشی به اطلاع مردم می‌رسانند.

شجاعی‌کیاسری با بیان اینکه بخش سوم برنامه‌های صداوسیما مربوط به شرکت نمایندگان کاندیداها در برنامه‌های زنده و ضبط شده است،‌گفت: آخرین بخش مربوط به مناظره‌های کاندیداها با یکدیگر می‌باشد.

نایب رییس هیات نظارت بر صداوسیما با تاکید بر اینکه مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری زنده خواهد بود، گفت: خبرها انتشار یافته مبنی بر اینکه این مناظره‌ها دیگر زنده پخش نمی‌شود، صحت ندارد.

شجاعی‌کیاسری در پایان خاطرنشان کرد که در این جلسه اعضای هیات نظارت بر صداوسیما نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر پخش شدن تولیدات صداوسیما در ایام انتخابات ارائه کرد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.