شجاعی گفت در المپیک نتیجه نگیریم کسی بازخواستمان نمی‌کند

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص موضوع دادن نامه به سرپرست فدراسیون تیروکمان مبنی بر بازگرداندن مجدد مربیان کره ای به تیم ملی، تصریح کرد: ما مربیان داخلی را نمی خواستیم. صحبتی که با شجاعی سرپرست فدراسیون انجام دادیم، شفاهی بود.

وی با بیان اینکه خود شجاعی هم متوجه شده بود که مربیان کنونی نمی توانند به ما کمکی در المپیک بکنند، اظهار کرد: به سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفتم شرایط روحی – روانی ام بسیار بد است و مربیان کنونی تیم ملی هر روز برایم تنش و مشکلی ایجاد می کنند. تمرین کردن در چنین شرایطی نه تنها سودی برایم ندارد بلکه اثری کاملا سئو نیز دارد. 

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان افزود: بحث نامه از رقابت های آمریکا و قبل از آن شروع شده بود. مسائلی وجود داشته که ما مجبور به صحبت با شجاعی شدیم. به دفتر شجاعی سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان رفتیم و آنجا عنوان کردیم که این مربیان نمی توانند به ما کمکی بکنند. وی خودش هم این موضوع را تایید کرد. به شجاعی گفتم برای من حضور صرف در المپیک مهم نیست. می خواهم با شرکت در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنم. ۶ ماه پیش که سهمیه گرفتم اعلام کردم که من سهمیه گرفته ام به امید اینکه در المپیک مدال طلا را به دست بیاورم. تنها به این امید می خواهم در المپیک شرکت کنم. 

وی افزود: به شجاعی گفتم حتی اگر دشمن خونی ام بتواند کمکی به من بکند تا در المپیک نتیجه بگیریم، حاضر به کار کردن با او هستم چه رسد به سلیم اف که شخصا او را دوست دارم و هیچ مشکلی با  وی ندارم اما این کادر فنی نمی توانند به من کمکی بکنند.

وزیری اظهار کرد: به سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کردم که دو مسئله وجود دارد. یک منافع شخصی ای خودتان و اینکه به فکر آبرویتان هستید. بالاخره شما یک حرفی زده‌اید و نمی توانید زیر آن بزنید. مسئله دوم این است که آبروی شخصیت‌تان را زیر پا بگذارید و به فکر منافع ملی باشید. به شجاعی تاکید کردم مربیان کره ای را برای المپیک برگردانید، دیگر هیچ چیزی از شما نمی خواهم. آنها فقط تا المپیک همراه تیم ملی باشند  و پس از این رقابت ها مربیان کره ای را بی آبرو کنید و بفرستید پی کارشان . فقط آن ها می توانند به من کمک کنند تا در این میدان بزرگ زنگ تفریح نشوم.

وی تاکید کرد: در همین حال شجاعی گفت اگر نتوانستم کمیته ملی المپیک را قانع کنم، چه؟ سه بار به وی گفتیم آقای شجاعی شما سعی خودتان را بکنید. هم من این حرف را زدم هم زهرا دهقان. وی مجددا اظهار کرد که اگر نشد چه؟ گفتنم آن زمان صحبت می کنیم تا کادر دیگری سر کار بیاید.

وزیری اضافه کرد: در همین حال شجاعی گفت زمان دیگر، نمی شود صحبت کرد. همین الان صحبت کنید. او در این راستا اصرار داشت و خودش گفت شما نفرات مد نظرتان را معرفی کنید. من هم فکر کردم و دیدم تنها کسانی که در ایران هستند و می توانند به شخص میلاد وزیری در المپیک کمک کنند ، کیوان ریاضی مهر و حمزه صفایی هستند چرا که آن ها از شرایط روحی – روانی و استیل بدنی ام ، شناخت دارند. من آن ها را به شجاعی معرفی کردم. در همین لحظه زهرا دهقان گفت من هم زهرا شمس را به عنوان مربی در صورت عدم حضور مربیان کره ای انتخاب می کنم چون در زمان حضور “لی” سرمربی تیم ملی ، شمس کمک مربی بوده است. 

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان تصریح کرد: حضور همسرم، حرف من نبود. مگر ورزش خاله بازی است. شمس مربی تیم ملی بانوان بوده و کاری به من ندارد. این حرف واقعا بچگانه ای است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شجاعی گفت اگر در المپیک نتیجه بگیریم یا نگیرم، کسی مرا باز خواست نمی کند. نه وزارت و نه کمیته ملی المپیک حرفی به ما در این خصوص نمی زنند. اینها مطمئن هستند هر خرابکاری بکنند کسی آنها را بازخواست نمی کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.