شخصیت شناسی پژمان بازغی

برترین مجله اینترنتی ایران

پژمان بازغی از کودکی آدم رؤیاپردازی بود و همیشه در کتاب‌هایی که می‌خواند دلش می‌خواست جای قهرمان کتاب باشد.


اهل مطالعه

پژمان بازغی از نسلی است که این همه فرهنگسرا و فیلم و سرگرمی وجود نداشته و او به سفارش خانواده‌ و به‌خصوص پدرش کتاب می​خوانده و جالب اینکه یکی از این کتاب‌ها، دایره‌المعارف بود. خود پژمان اعتراف کرده که خواندن دایره‌المعارف تاثیر زیادی در اطلاعات عمومی او گذاشته است. علاوه بر آن نیز کتاب‌های تاریخی و مذهبی هم می‌خوانده و بعد از تمام‌کردن آنها با عمویش مسابقه اطلاعات عمومی می‌گذاشته است.

 موفقیت با کمک خانواده

پژمان بازغی از جمله بازیگرانی است که رسیدن به موفقیت درعرصه هنر را مدیون کمک‌های پدرومادرش می‌داند. این بازیگر در بیشتر مراسم‌ و جشن‌ها خانواده خود را نیز دعوت می‌کند و با افتخار می‌گوید که تمامی موفقیت‌هایش را مدیون کمک خانواده‌اش است.



 از حضور همسرش دراجتماع جلوگیری نمی کند

پژمان و همسرش، زندگی مشترک‌شان را از زندگی حرفه‌ای و شغلی‌شان جدا کرده‌اند. پژمان اعتقاد دارد که در مورد شغل و کار نباید شخصی عمل کرد و حتی نباید یکدیگر را راهنمایی کرد تا به این وسیله هردو طرف بتوانند با آزادی درجامعه حضور داشته باشند.



  مشکل اساسی او این است که برای مدتی طولانی درشغلی باقی نمی‌‌ماند

مهم‌ترین کار ‌پژمان بازغی در اوایل کار بازیگری‌‌اش کار مدلینگ بودکه اولین تجربه مدلینگ او برای یک شرکت چای بوده است. بعد از مدت کوتاهی نیز ورشکست شده والبته بعد از آن هم برای ایکات تبلیغ می‌کرده و علاوه بر آن فیلم کوتاه نیز ساخته است.



    قلبی بی‌آلایش و دوست‌داشتنی دارد

پژمان عشقی عمیق و رؤیایی نسبت به خانواده‌اش دارد و مایل است افراد خانواده به ساز او برقصند. او نافرمانی را تحمل نمی‌کند و عقایدش محکم است و از همسرش نیز داشتن همان عقاید را انتظار دارد.


    عاشق هیجان و ورزش است

از ورزش‌های موردعلاقه او کارتینگ است. زمانی نیز این رشته را به‌طور جدی دنبال می‌کرده تا اینکه تصادف می‌کند و دنده چپش می‌شکند و از آن به بعد آن را رها می‌کند.



   مواظب حریم شخصی خودش است

پژمان بازغی از جمله بازیگرانی است که اجازه نداده زندگی شخصی‌اش موردتوجه رسانه‌ها قرار بگیرد و به گفته خودش بیشتر این کار را به خاطر همسرش انجام می‌دهد تا حاشیه‌ها زندگی‌اش را تحت‌تاثیر قرار ندهد.



   شهرت را از راه رفتاردرست به دست می‌آورد

پژمان در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «آدم در رؤیاهای کودکانه همیشه خودش را به جای نقش اول فیلم می‌بیند، می‌خواهد مشهور باشد. اما وقتی وارد کار سینما می‌شوی آرمان‌ها و رؤیاهایت تغییر می‌کند. دیگر نمی‌خواهی قهرمان فیلم باشی، می‌خواهی کارت را به بهترین شکل انجام بدهی.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.