شرایط کشور، شرایط آزمون و خطا نیست

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب اعتماد ملی گفت: شرایط کشور، شرایط آزمون و خطا نیست، یعنی نمی توان از اشخاصی که تجربه مدیریتی ندارند در مسئولیت‌های حساس و کلیدی استفاده کرد.

محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجربه بالای مدیریتی نامزدهای تصدی وزارتخانه‌ها گفت: شرایط کشور ،شرایط آزمون و خطا نیست، یعنی نمی توان از اشخاصی که تجربه مدیریتی ندارند، در مسئولیت های حساس و کلیدی استفاده کرد.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به لزوم کادرسازی به منظور بهره گیری از جوانان در پست‌های مدیریتی، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی پس از اخذ رای اعتماد باید از معاونان و مشاوران جوان و با‌انگیزه در وزارتخانه‌های مربوطه استفاده کنند.

خباز افزود: ترکیب تجربه و کارآمدی وزرا با انگیزه معاونان و مشاوران جوان در دولت یازدهم می تواند روند حل مشکلات کشور را تسریع کند.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به تحقق شعار اعتدال‌گرایی و فراجناحی بودن توسط رئیس جمهور با توجه به چیدمان کابینه، بیان داشت: گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌ها از نیروهای میانه‌رو هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا می باشند.

خباز در پایان خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس، دارای نگاه سیاسی کم رنگ و نگاه اجرایی و مدیریتی پررنگ می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.