شرایط اعطای وام ودیعه مسکن دانشجویی اعلام شد/افزایش ۴۰ درصدی میزان وام

۲۸م آذر ،

35-121.jpg

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام افزایش وام دیعه مسکن دانشجویان متاهل، شرایط اعطای این وام را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، مهندس کیوان مرادیان کوچک سرایی با بیان اینکه دانشجویان متاهل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از وام ودیعه مسکن بهره‌مند شوند، درخصوص شرایط بازپرداخت آن گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل باید به صورت یکجا مبلغ وام را بازپرداخت کنند.

وی در خصوص میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی، اظهارکرد: بر این اساس به دانشجویان ساکن در شهرهای بزرگ تا سقف ۷٫۵ میلیون تومان، برای پنج شهر بزرگ (تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان) تا سقف ۶ میلیون تومان و برای سایر شهرها نیز به متقاضیان ۴٫۵ میلیون تومان وام ودیعه مسکن ارائه می‌شود.

مرادیان اضافه کرد: همچنین برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ساکن در شهر تهران این امکان فراهم است تا سقف ۵ میلیون تومان و دانشجویان شهرهای بزرگ تا سقف ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و دانشجویان سایر شهرها نیز می‌توانند تا ۳ میلیون تومان وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

به گفته رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ‌میزان وام ودیعه مسکن نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد رشد یافته و اولویت ارائه وام با دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه مقطع دکتری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.