شرایط عقد قرارداد پیش‌فروش مسکن مهر پردیس اعلام شد

۱۳خردادماه،

hamidreza dastjerdi (28 of 32).jpg

شرکت عمران شهر تازه پردیس اعلام کرد: متقاضیان مسکن مهر شهر تازه پردیس جهت انعقاد قرارداد پیش‌فروش مسکن مهر در این شهر باید حد اقل ۹۰ درصد آورده در حساب خود داشته باشند تا برای این مرحله انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) شرکت عمران شهر تازه پردیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: کلیه متقاضیان قابل ملاحظه در سامانه مسکن مهر به آدرس www.maskanmehr.net با لحاظ تاریخ ثبت سامانه به‌ صورت ماهانه دسته‌بندی و به تفکیک پروژه‌های عمومی شامل فازهای یازدهم، هشتم و پنجم ساماندهی می‌شوند.

بر این اساس متقاضیان با لحاظ قراردادن میزان و نحوه واریزی (هر یک روز – یک ریال – یک امتیاز) اولویت‌بندی می‌شوند که این اشخاص در گروه‌های ۲۰۰ نفره روزانه به انعقاد قرارداد دعوت می‌شوند.

حداقل واریزی هر پروژه چند تومان است؟

این شرکت گفته است، حداقل موجودی جهت دعوت به انعقاد قرارداد برای پروژه فاز ۱۱ معادل ۲۵۰ میلیون ریال است. حداقل موجودی جهت دعوت به انعقاد قرارداد برای فاز ۸ نیز ۳۶۰ میلیون ریال و حداقل موجودی جهت دعوت به انعقاد قرارداد برای فاز پنج نیز ۳۰۰ میلیون ریال است.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهر تازه پردیس، اجازه انعقاد قرارداد پیش‌فروش به پروژه‌ها و شرکت‌هایی داده می‌شود که ساختمان‌های آن‌ها در مرحله سفت‌کاری بین( اسکلت و سقف تمام) باشند. همچنین قبلا با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها – بلوک‌های ساختمانی فاز هشتم و یازدهم – در مرحله پیش‌فروش می باشند.

این شرکت دربارهٔ آن دسته از متقاضیان واحدهای سه خوابه در پروژه‌های فاز هشت(دره بهشت) نیز گفته است: ‌باید زمان دعوت، فرم مربوطه را تکمیل و منتظر دعوت مجدد به همان ترتیب اشاره شده باشند.

به گفته شرکت عمران شهر تازه پردیس، با توجه به روال قانونی کنترل مجدد شرایط ثبت‌نامی هنگام انعقاد قرارداد پیش فروش، متقاضیان باید،‌ کلیه مدارک و مستندات لازم جهت احراز پنج سال سابقه سکونت، شناسنامه، کارت ملی و اشخاص تحت تکفل را همراه داشته باشند.

همچنین اطلاعات مربوط به دعوت‌نامه از طریق پایگاه اینترنتی شرکت عمران پردیس و پیامک برای دعوت شدگان ارسال می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.