شرح چگونگی ورود جامعه مدرسین به انتخابات ریاست جمهوری

۲۷فروردین۱۳،

آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ورود جامعه مدرسین به انتخابات به صورت تعیین و بیان معیارهای کاندیدای اصلح است و جلساتی برای بررسی معیارها صورت خواهد گرفت.

“آیت‌الله حسن ممدوحی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ورود جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بحث انتخابات، اظهار داشت: جامعه مدرسین در حال حاضر ورود مصداقی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نخواهد داشت.

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: ورود جامعه مدرسین به انتخابات  به صورت بیان معیارهای  کاندیدای اصلح است که در این مورد جلساتی برای تعیین و  بررسی معیارها تشکیل شده است.

وی به تصریح بخشی از معیارهای مورد نظر جامعه مدرسین پرداخت و گفت: تعهد به نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از رهبر معظم انقلاب، آشنایی به نظام دینی و الهی، ارتباط نداشتن با دشمنان نظام، از جمله معیارهای رییس جمهور آینده باید باشد.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه معیارهای رییس جمهور آینده مانند مواردی است که برای کاندیداهای انتخابات مجلس تعیین شده است، اظهار داشت: رییس‌جمهور علاوه بر معیارهای برشمرده برای کاندیداهای انتخابات مجلس  باید دارای درایت و جهان‌بینی و آگاهی فوق‌العاده‌ای باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اگر کاندیدایی با معیارهای تعیین شده از سوی اعضای جامعه مدرسین هم‌خوانی داشته باشد به طور حتم مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.