شرط عبدولی برای بازگشت به کشتی

۰۲م اسفند ،

ملی‌پوش ۶۶ کیلوگرم ایران در المپیک لندن گفت: اگر محمد بنا حضور نداشته باشد، کشتی فرنگی از بین می‌رود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سعید عبدولی در حاشیه فینال جام جهانی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا گنجینه باارزشی است که از مسئولان خواهش می‌کنم با رایزنی او را حفظ کنند.

وی دربارهٔ حضور خودش در میادین بیان کرد: اگر اردوها آغاز شود و محمد بنا برگردد من هم در اردوها حاضر خواهم بود. البته اگر جای آقای بنا هر کس دیگری بیاید، برای ما قابل احترام است و کار خود را ادامه می‌دهیم اما محمد بنا چیز دیگری است.

وی دربارهٔ حذف کشتی از المپیک اظهار کرد: متاسفانه قوانین کشتی طوری شده که هیجان خاصی وجود ندارد و ناداوری‌های بسیاری هم در آن صورت می‌گیرد که به نظرم با تغییر قوانین کشتی می‌توان IOC را متقاعد کرد تا کشتی را از المپیک حذف نکنند.

عبدولی افزود: اوج کار ما در المپیک است و اگر کشتی المپیک را از ما بگیرند، دیگر چیزی برایمان باقی نمی‌ماند. ضمن اینکه این ورزش از المپیک باستان در این رقابت‌ها وجود داشته است.

وی در ادامه دربارهٔ کشتی‌های تیم ملی ایران درجام جهانی اظهار کرد: این نتیجه به خطر زحمات کادر فنی و محمد بناست و همان طور که دیدید بچه‌ها گل کاشتند و غیرت ایرانی را زنده کردند. البته باز هم می‌گویم اگر بنا نباشد کشتی فرنگی ما نابود خواهد شد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.