شرط های قلعه نویی برای ماندن در تراکتورسازی/ فریب نتایج پرسپولیس را نمی‌خوریم

در گفت گو با برنا مطرح شد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان بزرگی دارد و شکست سنگین این تیم مقابل سایپا ما را فریب نخواهد داد.

ستار همدانی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی بسر می بریم و پیروزی مقابل راه آهن روحیه تیم را دوچندان کرده است. دیدار با شاگردان علی دایی یکی از سخت ترین مسابقاتمان در این فصل بود. راه آهن گربه سیاه ما محسوب می شود، اما در دیدار با آنها هدفمند بودیم و خوشحالم سه امتیاز حساس کسب کردیم.

وی افزود: حساسیت بسیار زیادی در بالای جدول رده بندی برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد. سه تیم بزرگ در کورش هستند و نشان داده اند با برنامه ریزی خوب تا اینجا پیش آمده اند. بازیکنان و کادر فنی هر سه تیم استرس فراوانی در سه هفته آخر خواهند داشت. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست، اما با توجه به تجربه قلعه نویی امیدواریم آرامش در تراکتورسازی حکمفرما باشد.

مربی تراکتورسازی درخصوص حضور قلعه نویی روی نیمکت این تیم و میزان امید آنها به قهرمانی گفت: استقبال پرظور هواداران در ابتدای فصل از سرمربی نشان داد که در کنار هم می توانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم. در نیم فصل اول کمبودهایی وجود داشت، اما در ادامه لیگ بهتر شدیم و با انسجام بیشتری بازی کردیم. حالا مردم تبریز صحبت از موفقیت در آسیا می کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند. حضور قلعه نویی در هر تیمی نویدبخش قهرمانی است و هواداران نیز این موضوع را می دانند.

همدانی درباره دیدار روز پنج شنبه با پرسپولیس بیان داشت: پرپسولیس کادر فنی و بازیکنان بزرگیدر اختیار دارد. درست است که این تیم در شرایط مطلوبی بسر نمی برد، اما در هر شرایطی می تواند مشکل ساز باشد. به همین دلیل فریب شکست سنگین آنها مقابل سایپا را نمی خوریم و با قدرت برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. ما برای آنکه امیدمان به قهرمانی همچنان وجود داشته باشد، باید در سه دیدار باقیمانده پیروز باشیم.

دستیار قلعه نویی درباره شایعات اخیر پیرامون آینده این مربی اظهار داشت: تمام فکر و ذکر قلعه نویی بر روی سه بازی باقیمانده متمرکز می باشد و او این موضوع را به ما نیز منتقل کرده است. او می گوید که لیگ هنوز تمام نشده که بخواهیم درباره فصل بعدی تصمیم بگیریم. این را می دانم که قلعه نویی به جز تراکتورسازی، با هیچ تیم دیگری مذاکره نداشته است. البته او در جلسه با مسوولان تراکتور شرط هایی گذاشت که اگر محقق شود، تاثیر بسزایی در آینده این مربی خواهد داشت.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.