شروع به کار بیمه سرمد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

شرکت بیمه سرمد از روز چهارشنبه در مراسمی که با حضور رییس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران عامل دیگر شرکت‌های بیمه‌ای برگزار شد، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا در این مراسم، علی رضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد با بیان اینکه شرکت متبوعش بهمن ماه سال ۹۱ پذیره نویسی را انجام داده است، گفت: در این شرکت بیمه، گروه مالی بانک صادرات، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و غدیر وابسته به بانک‌ شهر حضور دارند.

وی با بیان اینکه بیمه سرمد با هدف محور قرار دادن بیمه‌های زندگی فعالیت خواهد کرد، افزود: در این شرکت بنا داریم تا بهترین و متنوع ترین خدمات را با اقتصادی‌ترین قیمت‌ ارائه کنیم.

هادی خاطر نشان کرد که جامعه هدف ما کارکنان، مشتریان و سهامداران می باشند و می‌خواهیم با برنامه ریزی وارد بازار شویم و با نوآوری از ظرفیت‌های موجود بهره گیریم و مزاحمت غیر حرفه‌ای برای بازار بیمه فراهم نکنیم.

وی خاطر نشان کرد که اعضای هیات مدیره بیمه سرمد را در حال حاضر اشخاصی همچون فرشباف، رییس کل سابق بیمه مرکزی، کرباسیان، قنبری، محمدی، خدارحمی تشکیل می‌دهند.

ترکیب سهامداران بیمه سرمد شامل «بانک صادرات ۲۰ درصد، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ۲۰ درصد، آرمان اندیشان رستاک ۱۵ درصد، موسسه همیاری غدیر ۱۸ درصد و سایر سهامداران ۷ درصد» می باشند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.