شروع بکار کابینه روحانی با لهجه انگلیسی

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

حلقه نزدیک به حسن روحانی با لهجه های غربی …

خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی با عنوان ” آغاز بکار کابینه روحانی با لهجه انگلیسی” نوشت: « حلقه نزدیک به حسن روحانی با لهجه های غربی وارد کار می شوند. درست چند روز بعد از پیروزی حسن روحانی و مشخص شدن بعضی از اشخاص کمک کننده او در دولت تازه و شناخته شدن بعضی از چهره های کابینه او، این امر را روشن کرد که معاونان و کابینه او اکثر مدارک دانشگاهی خود را از غرب گرفته اند.»

آسوشیتدپرس در این خبر اینگونه می نویسد: روحانی به زودی مراسم تحلیف خود را انجام می دهد و اشخاصی را از پشت صحنه وارد میدان می کند که اکثرا دارای مدارکی از واشنگتن و کالیفرنیا و یا لندن می باشند.

البته نگاه حلقه داخلی روحانی  به مهم بودن اعتبارات و ارزش های غربی چیزی نبود که سبب تعجب بشود، زیرا خود آقای روحانی در اسکاتلند تحصیلات خود را گذرانده است. اما چیزی که مشخص نیست این است که این دولت تا چه حد می تواند در سیاست های ایران نفوذ کند و راه را برای ارتباط با غرب و مذاکرات مستقیم با آمریکا باز کند.

هرچند روحانی به دنبال ایجاد فضای تازهی بعد از ۸ سال دوران پر تنش احمدی نژاد می باشد اما آقای روحانی یک فرد دینی بوده و خودش نیز جلوی سیستم حاکم ایران نمی ایستد و با رهبر عالی ایران مخالفت نخواهد کرد. اما روحانی در تلاش است فضای بهتری و تصویر بهتری از ایران را در جهان به نمایش بگذارد و تلاش او است تا بتواند اختلافات و بن بست ها را بین ایران و آمریکا حل کند.

گمانه زنی های بسیاری در مورد کابینه او می گردد و حتی بعضی از اشخاص کاملا مشخص شده اند اما چیزی که مشخص است این است که بیشتر کابینه او به زبان انگلیسی مسلط می باشند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.