شروع مانوئل با پیروزی/ شروع لیگ با نیمکت نشینی علی کریمی ، کیا و نوری/ جادوگر پاس گل داد ، پرسپولیس برزیل را برد

به گزارش خبرآنلاین ؛ اولین فصل جدید لیگ برتر درحالی استارت خورد که سرمربی پرتغالی پرسپولیس بعد از دو هفته تمرین با تیمش به این نتیجه رسیده بود که هم کریمی را روی نیمکت بنشاند و مهدی مهدوی کیا را . البته درحالی که او سامان آقازمانی را به بازی گرفته بود ، محمد نوری هم جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. روبرتو سوسای برزیلی جای علی کریمی را گرفته بود خبری از غلام رضایی هم در ترکیب تیم نبود. سرمربی پرتغالی که بی قرارداد روی نیمکت تیمش نشسته بود انگار همان طور که علی منصوریان پیش بینی کرده بوئد با دیدن تمرینات تیم ، فارغ از اینکه تیم تحت هدایتش پرسپولیس است ، بی شناخت از نام ها ، ارنج را چیده بود و یاران مورد علاقه هواداران جایی در ترکیب اولیه نداشتند. اگرچه سرخ ها ستاره هایی چون قاضی ، انصاری فرد ، پولادی ، بنگر ، ماهینی و جلال حسینی شان را در ترکیب داشتند که از این جمع افتخار بستن بازوبند رسیده بود به جلال حسینی. بازوبندی که البه بعد از ۶۶ دقیقه و یک دقیقه بعد از ورود کریمی به زمین بر بازوی جادوگر بسته شد. سید جلال در زمان ورود کریمی به دلیل حملات تیم نفت نتوانست زودتر بازوبند را به کاپیتانش برساند.

در سوی مقابل اما برزیلی های آبادان که مثل همیشه تماشاگران شان را پشت این تیم داشتند ، بازی را راحت تر از پرسپولیس آغاز کرده بودند. آنها در نیمه اول می توانستند با ضربه دغاغله به گل برسند. در شروع نیمه دوم هم یکبار از فاصله ۳ قدمی ، روح الله عرب به سد شهاب گردان خورد و نتوانست گل بزند. نفتی ها چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند اما بهترین موقعیت پرسپولیس را در این دقایق ، کریم انصاری فرد بدست آورد اما ضربه سر زیبای مهاجم جوان سرخ ها را شیمیچ به زیبایی دفع کرد تا نشان دهد نفتی ها یک گلر خوب جذب کرده اند.

در دقیقه ۷۵ بود که کریم یکبار دیگر با شیمیچ تک به تک شد اما این بار هم شیمیچ بود که به زیبایی راه توپ را با پایش بست و پرسپولیس را صاحب یک ضربه کرنر کرد.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.