“شرک”، “ماداگاسکار” و “پاندای کونگ فوکار” با هم می آیند

۲۹خردادماه،

کارکترهای کارتونی “شرک”، “ماداگاسکار” و” پاندای کونگ فوکار” در قالب یک انیمیشن ظاهر می شوند و به جذابیت های فیلم می افزایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از فیگارو؛ هنگامی که یک سری از شخصیت های کارتونی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند می توان انتظار داشت که جمع آوری کارکترهای کارتونی در قالب یک فیلم انیمیشن جایگاه بهتری در جهان خواهد یافت و برای تهیه کنندگان ثمر بخش تر خواهد بود.

قرار است که سری تازه “شرک” سال آینده به بازار عرضه می گردد و شرکت “دریم ورکز” در نظر دارد با اقتباس از تصاویر حیوانات و کارکترهای کارتونی به بازسازی انیمیشن تازهی بپردازد که تاثیر گذارتر باشد.

انیمیشن های” شرک”(۲۰۰۱)، “ماداگاسکار” (۲۰۰۵)،  “پاندای کونگ فوکار” ()۲۰۰۸ و “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید”( ۲۰۱۰ )همه فیلم های انیمیشن می باشند که به زودی در قالب یک کارتون آماده پخش می شوند.

مدت زمان این سری انیمیشن بیش از ۳۰۰ ساعت برنامه ریزی شده و در این انیمیشن از تمام شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده علاوه بر این قهرمانهای تازه کارتونی نیز معرفی می شوند به طوریکه مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
در کنار شرکت “دریم ورکز” شرکت “نت فلیکس” نیز به شیوه جالبی این انیمیشن را آماده پخش خواهد کرد تا مورد توجه مخاطبان جهانی قرار گیرد.
اولین فیلم از این سری محصولات توسط شرکت “نت فلیکس” و “دریم ورکز” با عنوان “توربو” روی پره خواهد رفت.
شایان ذکر است که در حال حاضر این انیمیشن مراحل پس از تولید را می گذارند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.