شرکت‌های سازمان تاکسیرانی تا به حال به رتبه ۴ دست نیافته‌اند

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۲۶ شرکت فعال داریم که ۸۰ هزار تاکسی با توجه زیر نظر آنها مشغول به کار می باشند و رتبه شرکت‌ها ۵ است و تاکنون به رتبه ۴ نرسیدیم.

میعاد فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: بیشترین تاکسی را هم اکنون در منطقه ۴ داریم که جزء خطوط بر تردد از مسافر است و کمترین آنها شرکتهایی است که تازه به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی افزود: همچنین امتیازات شرکت‌ها با توجه به فضا و امکانات در رتبه ۵ قرار دارند و هر چه از نظر هوشمندسازی و نحوه نظارت و کنترل و آیتم‌هایی که سبب پیشرفت شرکت‌های تاکسیرانی می‌شود پیشرفت کنند به رتبه‌های بالاتر مثل ربته یک می‌رسند.
قائم مقام نظارت بر تاکسیرانی شهر  تهران تصریح کرد: شرکت‌های تحت پوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کامل خودرو سرویس شهر راه پویان ایرانیان، بیسیم تهران، پانیز تاکسی مهر، هفت اقلیم کسری، افق سیر آریا، فراد گشت مهرآباد، مهرگان تاکسی الوند، پاسارگاد و غیره است.
وی در پایان اظهار داشت: مناطق مورد فعالیت تاکسیسرانان نیز متفاوت است که البته برخی از این شرکت‌ها در منطقه خاصی فعالیت ندارند و  هیچ ناوگان خاصی زیر نظر سازمان کار نمی‌کند و همه تاکسی‌ها زیر نظر شرکت‌های تحت پوشش سازمان تاکسیرانی می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.