شرکت بیش از ۲۷۳ هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:‌ در مجموع طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری بیش از ۲۷۳ هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت می کنند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، کوروش پرند گفت: در راستای برنامه های عملیاتی اصلاح و بهبود روش ها از سال گذشته آزمون های سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری بیش از ۲۷۳ هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت می کنند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با توجه به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای، در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای با مشکلی برای دریافت اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون مواجه شدند می توانند با شماره تلفن ۱۹۶۱۶-۳۲۵-۰۲۶ تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل شان اقدام شود.

حسنی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ابرکوه با اشاره به شرکت بیش از ۲۹۴ نفر در دوره طلای مهارتی این مرکز طی سه ماهه سال جاری گفت: طی این مدت ۴۵۸ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت آموزش در قالب ۲۰ دوره مهارت آموزی به کارآموزان این مرکز ارایه شده است./


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.