شرکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اولین جشنواره بین المللی اختراعات

۱۸ام بهمن ،

مدیر کل دفتر امور مهارت های پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پنجمین نمایشگاه نوآوری و شکوفایی فجر در اولین جشنواره بین المللی اختراعات شرکت کرده است.

پوراندخت نیرومند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای اجرایی کردن برنامه های مختلف از سند راهبردی  مهارت  و فناوری به منظور حضور موثر در عرصه های بین المللی و فراهم کردن بسترهای مناسب جهت شناسایی نخبگان مهارتی از طریق ارتباط با بنیاد ملی نخبگان،جشنواره های  ملی و بین المللی  مدارس نمونه و آماده سازی  آن ها برای شرکت در مسابقات بین المللی  در این نمایشگاه  شرکت کرده است.
 وی افزود:  مخترعان معرفی شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هر یک با ثبت چندین اختراع از زمینه های گوناگون با در دست داشتن کارنامه ی موفق ملی و بین المللی  در جشنواره امسال شرکت کرده اند که از جمله آنها می توان به محسن ذوالقدر دارنده مقام سوم  اختراعات جهانی چین در سال ۲۰۱۲ و میلاد بصیری منتخب ده ها نمایشگاه اختراعات و ابداعات نام برد.
 مدیر کل دفتر امور مهارت های پیشرفته سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد:  پنجمین نمایشگاه  نوآوری  و شکوفایی فجر و اولین جشنواره بین المللی اختراعات از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.