شرکت گوگل Chromebook Pixel معرفی کرد

۰۵م اسفند ،

فاوانیوز: با Chromebook Pixel آشنا شوید. لپ تاپی که توسط خود گوگل ساخته شده و با مشخصاتی عالی به بازار وارد می گردد تا با محصولات شاخص بازار رقابت کند.  نمایشگر کروم بوک پیکسل ۱۲٫۸۵ اینچی است و با رزولوشن فوق العاده ۲۵۶۰ در ۱۷۰۰ پیکسل خواهد بود. گوگل ادعا می کند که این بیشترین تراکم پیکسلی است که تا به حال روی یک لپ تاپ قرار داده شده است. برای مقایسه می توانید مکبوک پرو اپل را در نظر بگیرید که با نمایشگر رتینا، دارای تراکم پیکسلی ۲۲۷ می باشند. در حالی که کروم بوک پیکسل گوگل دارای تراکم پیکسلی معادل ۲۳۹ است. نکته جالب دیگر در مورد نمایشگر کروم بوک، نسبت ساخت ۳:۲ است که سبب می گردد هنگام وبگردی فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. اما همه این مشخصات را یک طرف قرار دهید و بدانید که نمایشگر لپ تاپ لمسی است و روی آن یک محافظ گوریلا گلاس هم قرار دارد.

gallery touch شرکت گوگل Chromebook Pixel معرفی کرد.

در نگاه اول طراحی کروم بوک پیکسل هم بسیار زیبا است و بدنه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و تلاش شده که تمام دریچه های تهویه و اسپیکرها مخفی باشند. کیبرد دارای نور backlit است و ترک پد شیشه ای لپ تاپ هم دقت فوق العاده بالایی دارد.  اما چه خبر از سخت افزار داخلی؟ روی کروم بوک پیکسل گوگل یک پردازشگر دو هسته ای ۱٫۸GHz Intel Core i5 پیدا می کنید با پردازشگر گرافیکی داخلی Intel HD 4000 به همراه ۴ گیگابایت رم DDR3 و اس اس دی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی.  خصاتی که کاملا برای لپ تاپی با سیستم عامل کروم کفایت می کند.  وای-فای این لپ تاپ dual-band است و بلوثوت هم دارد و به صورت انتخابی از LTE هم پیشتیبانی خواهد کرد. جالب است که پورت های این کامپیوتر USB 2.0 است و کارتخوان اس دی و دوربینی ۷۲۰p هم در جلو دارد که با سه میکروفون تکمیل می گردد. باطری کروم بوک پیکسل هم ۵ ساعت دوام می آورد.

gallery hinge 100×100 شرکت گوگل Chromebook Pixel معرفی کرد.

gallery connectivity 100×100 شرکت گوگل Chromebook Pixel معرفی کرد.

gallery trackpad 100×100 شرکت گوگل Chromebook Pixel معرفی کرد.

لپ تاپ تازه گوگل با سیستم عامل کروم با قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش می رسد و مدل LTE هم ۱۴۴۹ دلار است. به همراه این لپ تاپ ‍۱ ترابایت فضای ابری گوگل درایو هم برای سه سال دریافت می کنید.  کروم بوک پیکسل گوگل از همین الان از طریق گوگل پلی قابل سفارش است.

منبع: ایستگاه آی تی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Irfan:

    Your’s is the intlelignet approach to this issue.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.