ششمین جشنواره ملی iبهار با موضوع «تولید ملی و حمایت سرمایه ایرانی» برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

Multimedia_pics_1387_1_Education_49.jpg

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی iبهار در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با اشاره iبه تاریخچه برگزاری این جشنواره، گفت: این جشنواره با محوریت دانشجویان، اساتید و حوزه علمیه و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، نقدی زاده با بیان اینکه تحقق گفتمان در مورد شعار سال در سطح دانشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است، اظهار نمود: پنجمین جشنواره ملی iبهار با حضور ۱۴ هزار دانشجو در سال قبل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره امسال با موضوع «تولید ملی و حمایت سرمایه ایرانی» برگزار خواهد شد، خاطر نشان نمود: تقویت اهتمام آحاد دانشگاهیان نسبت iبه نقش خود و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، هدف کلی برگزاری این جشنواره است.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی iبهار مسابقه کتابخوانی، مقاله‌نویسی، ایده‌پردازی، فیلم کوتاه و نشست‌های هم‌اندیشی را از محورهای این جشنواره عنوان نمود و افزود: پیش‌بینی شده است که ۱۱۰ نشست در ۴۴ دانشگاه جهاد دانشگاهی سراسر کشور تا اسفند ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه iبها برگزاری پنجمین دوره جشنواره، ۱۴۰ میلیون تومان شده است، تصریح نمود: مقرر شده بود که حدود ۷۰ میلیون تومان iبها این جشنواره توسط دیگر دستگاه‌ها پرداخت شود که فقط دانشگاه علمی کاربردی iبه طور کامل سهم خود را پرداخت نموده است.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی iبهار افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه iبه برگزاری ۱۱۰ نشست در این دوره از جشنواره، بیش از ۱۷۰ میلیون کمک iبها ششمین دوره برگزاری جشنواره جمع آوری شود، امید است که دستگاه‌ها و معاونت فرهنگی وزارت علوم در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.