ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آغاز به کار کرد

ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، امروز پنجشنبه سیزدهم مهرماه به صورت رسمی در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛ ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال  امرو ز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

نشر دیجیتال، رسانه های برخط، بخش ویژه سال حمایت از تولید ملی، بخش هنرهای دیجیتالی، بخش خانواده و رسانه دیجیتال، بخش جرایم سایبری، سرگرمی و مسابقات دیجیتال از عمده بخش های جشنواره امسال است؛ ضمن اینکه در بخش بین الملل که با حضور۶۰میهمان خارجی   آغاز به کار کرد.

بنا براین گزارش،همایشی با محوریت محفاظت از کودک در دنیای دیجیتال، سرگرمی، سبک زندگی، بیداری اسلامی و صنایع فرهنگی دیجیتال نیز در کنار این نمایشگاه برگزار میشود.

 بر اساس این گزارش ،آثار فاخر تولید داخلی و آثاری که برای نخستین بار عرضه شده و بیشترین تاثیر را در صادرات داشته است نیز امسال، در بخش سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عــرضه و معرفی می شود.

گفتنی است ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ۱۳ تا ۲۲ مهرماه سال جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری خواهد بود.. ساعت بازدید برای عموم مردم از ۱۰ صبح تا ۹ شب تعیین شده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.