ششمین همایش سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه وآموزش وپرورش ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش وپرورش

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه وآموزش وپرورش از برگزاری ششمین همایش سالانه این ستاد در روز ۵ شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در استان قم خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، حجت الاسلام والمسلمین ملکی اظهارکرد: این همایش سالانه با هدف معرفی ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های حوزه علمیه باحضور وزیر آموزش وپرورش ،مدیر حوزه علمیه، مسوولان وصاحب نظران حوزوی وآموزش وپرورش برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه به دنبال سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درسال ۸۹ به مشهد مقدس و قم وتاکید ایشان برفعالیت حوزه های علمیه در آموزش وپرورش وتشکیل کارگروه هایی درهر دوحوزه برای تحقق این امر افزود: ستاد همکاری ها در راستای مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به بازبینی وارزیابی عملکرد خود وارائه یک بازتعریف از همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش با ایجاد این دو کارگروه پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی توافقنامه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را حاصل فعالیت دو کارگروه مذکور دانست و تصریح کرد: دراین توافقنامه ضمن تبیین ظرفیت‌های حوزه علمیه برای به‌کارگیری در آموزش وپرورش، ستاد همکاری‌ها به عنوان ستادی چابک وکارآمد معرفی شده است که در اتاق فکر آن، شورایی متشکل از ۶ معاون مدیر و۶ معاون وزیر حضور دارند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه وآموزش وپرورش با اشاره به برخی رخدادهای مهم سال ۹۰ ادامه داد:‌درسال گذشته، توافق نامه مذکور که اتفاق مبارکی در زمینه همکاری‌های دو جانبه بود، توسط وزیر آموزش وپرورش و مدیرحوزه‌های علمیه به امضا رسید و درسال جاری نیز از سندتحول بنیادین آموزش و پرورش که دردیدار اخیر فرهنگیان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز از مفاد آن ابراز رضایت کردند، رونمایی شد.

وی با اعلام اینکه سند تحول بنیادین، منشور فعالیت های وزارت آموزش وپرورش و توافق نامه امضا شده نیز منشور فعالیت ستاد همکاری‌هاست، بربسیج تمام ظرفیت‌های موجود کشور و کلیه دستگاه‌ها و نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: ششمین همایش سالانه ستادهمکاری ها با عنوان چشم انداز همکاری‌ها درآیینه سند تحول بنیادین، ۲۸ اردیبهشت ماه در استان قم برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.