شعب کشیک بانک‌های استان تهران فردا فعال است

۱۶م دیماه ،

8-194.jpg

مطابق مصوبه کارگروه ملی فردا شنبه شانزدهم دی‌ماه بانک‌های استان تهران موظف به فعال کردن شعب کشیک خود شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در پی اطلاعیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی تصمیم کمیته کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران همه ادارات، نهادها، مدارس ، دانشگاه ها و…. را در روز شنبه ۱۶ دی ماه تعطیل اعلام کرده است بعضی بانک‌ها شعب کشیک خود را اعلام کردند.

شعب کشیک بانک‌هایی همچون ملی، تجارت، سپه و اقتصاد نوین به شرح زیر است:

بانک ملی

شعب کشیک بانک ملی ایران در روز شنبه ۱۶ دیماه به سبب آلودگی هوا آماده ارائه ی خدمت به مشتریان می باشند.

روز شنبه شانزدهم دی ماه جاری بانک‌های کشور به سبب آلودگی هوا تعطیل می باشند. روز شنبه طبق مصوبه جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران تمام بانک‌ها موظفند شعب کشیک خود را فعال کنند.

بانک تجارت

شعب کشیک بانک تجارت انواع خدمات بانکی را به شهروندان تهرانی در روز شنبه شانزدهم دیماه ارائه می کنند .جهت اطلاع از اسامی شعب کشیک بانک تجارت در شهر تهران به پایگاه اینترنتی اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شعب کشیک این بانک در نقاط مختلف شهر تهران طی روز شنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح آماده سرویس دهی به مشتریان خواهند بود .

در این خبر آمده است : بانک تجارت همچنین تمهیدات ویژه برای تامین نقدینگی شعب ۲۴ ساعته و دستگاه های خودپرداز این بانک در سطح شهر تهران به عمل آورده و امکان استفاده مشتریان از کلیه خدمات الکترونیک این بانک به طور کامل وجود دارد .

هموطنان می توانند جهت اطلاع از اسامی شعب کشیک بانک تجارت در شهر تهران به پایگاه اینترنتی اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

بانک سپه

شعب کشیک بانک سپه برای روز شنبه ۱۶دی ماه مشخص شد.

با توجه به تعطیلی روز شنبه تهران شعب: مرکزی، بیهقی، بازار و نگین؛ شعب: میدان شوش، پاکدشت، شهر ری، اسلام شهر، گلستان، رباط کریم و ورامین از منطقه جنوب؛ شعب: میدان ولیعصر، میدان فردوسی، استاد مطهری، ابوریحان و جمالزاده شمالی از منطقه مرکزی تهران؛ شعب: میردامادشرقی، شمیران، رسالت، شهرک امید و سیدخندان از منطقه شمال تهران؛ شعب: آزادی، پیامبر اعظم، صنعتی، ونک و شعبه صادقیه از منطقه غرب تهران؛ شعب: پیروزی، هفت تیر، نبوت، نامجو و آپادانا از شرق تهران به عنوان شعب کشیک بانک سپه در تهران اعلام شدند.

بانک اقتصاد نوین

بر این اساس شعب صادقیه، تجریش، تهرانپارس، نازی آباد، ونک، شهرری، پاسداران، کارگر شمالی، خبرنگار و افسریه شعب بانک اقتصادنوین می باشند که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک می باشند.

در اطلاعیه بانک اقتصادنوین به مشتریان این بانک پیشنهاد شده است با توجه به اثرات نامطلوب تردد در سطح شهر در شرایط فعلی، بهتر است مشتریان این بانک برای دریافت خدمات مورد نیاز از جمله دریافت موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … از خدمات الکترونیکی این بانک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و … استفاده کنند.

لازم به ذکر است شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در روز شنبه ۱۶ دی ماه طبق روال سابق در خدمت مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.