شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است

در دیداری که به مناسبت هفته دامپزشکی و در دومین روز از این هفته با آیت ا… محمدی نماینده ولی فقیه انجام گرفت ، مدیر کل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از کارکنان دامپزشکی استان همدان در دفتر امام جمعه همدان حضور یافتند .

به گزارش ایانا در این دیدار آیت ا… محمدی با اشاره به آیات مبارکی از قرآن مجید درخصوص غذای حلال گفت : اهمیت غذای حلال در سلامت جسمی و روحی انسانها موضوعی است که هم اکنون در کشورهای اروپائی و غیر مسلمان نیز به آن توجه دارند . لذا در کشور ما که جمهوری اسلامی است باید خیلی بیشتر به آن توجه شود .

نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان در ادامه افزود : شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها به انسان پیشگیری می کند و مستقیم با سلامت انسانها رابطه دارد و این خدمتی که جامعه دامپزشکی انجام می دهد خدمت به بشریت است که اهمیت این موضوع را باید مسئولین به آن توجه داشته باشند و با دقت این کارها انجام شود تا جامعه ای سالم و تندرست داشته باشیم.

لازم به توضیح است در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان همدان خلاصه ای از فعالیتهای دامپزشکی را تشریح کرد و حجت الاسلام و المسلمین رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی نیز عمده فعالیتهای دفتر نمایندگی را در مورد نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور به استحضار امام جمعه همدان رساند

دام و طیور

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.