شقایق خانه دوم ساکنین شرق تهران

۰۹م آذر ،

کتابخانه تنها مکانی است که دسترسی آسان به انبوه دانش آدمی را میسر می سازد و تبادل افکار را به بار می آورد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در منطقه ۸ شهرداری ۱۶ کتابخانه وجود دارد که در حال حاضر از ۶ کتابخانه ای که تحت نظر شهرداری است ۵ کتابخانه شبانه روزی است.
کتابخانه شقایق در خیابان دردشت بزرگترین کتابخانه منطقه ۸ که در سال ۱۳۸۷ تاسیس، در سه طبقه دارای دو سالن مجزا، مشغول به فعالیت است.
این کتابخانه دارای یک مخزن کتاب به تعداد ۱۷ هزار جلد در موضوعات کامپیوتر، اجتماعی، دینی، علوم کاربردی، علوم عملی، پزشکی، تاریخی، کمک آموزشی و بخش کودکان که همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ شب برای بازدید عموم باز است.
تعداد اعضای ثبت نام شده از اول سال تاسیس تاکنون ۱۶ هزار نفر و آمار پذیرش عضویت روزانه ۳۰ نفر اعم از دانشجویان دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، کارمندان شهرداری و دانش آموزان است.
مدیریت کتابخانه در این خصوص گفت: به سبب وجود خط یک بی آر تی و از همه مهمتر مشرف بودن این کتابخانه به مناطق ۴، ۱۳ و ۱۴ اعضای این کتابخانه فقط از منطقه ۸ نیستند بلکه از تمام نقاط عضو این کتابخانه می باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کارت عضویت این کتابخانه دارای شش ماه اعتبار که هزینه عضویت در مخزن کتاب ۳۰ هزار ریال و همچنین هزینه عضویت در سالن و مخزن کتاب ۶۰ هزار ریال است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.