شکایت نمایندگان از دولت منتفی شد

یک نماینده مجلس گفت: در راستای تصمیم دولت و مجلس برای تعامل، شکایت نمایندگان از دولت منتفی شد.

علی ایران پور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیگیری تخلفات دولت در خصوص گرانی و تورم از طریق قوه قضاییه، گفت: در راستای تعهد نمایندگان و وزارای اقتصادی در صحن غیر علنی روز چهار شنبه ۴ مرداد ماه این موضوع منتفی  شد.

وی تصریح کرد: ارسال نامه نمایندگان به قوه قضاییه جهت رسیدگی به تخلفات دولت در  خصوص گرانی و تورم در حد یک بحث بود به طوری که طرح یا امضایی در این خصوص مطرح نبود، از این جهت با تعامل دولت و مجلس در صحن غیر علنی روز چهارشنبه این مسئله نیز منتفی شد.

این نماینده خاطر نشان کرد: هدف مجلس تعامل با دولت جهت رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور بوده و امیدوارم نتیجه این جلسه تاثیر گذار باشد.

گفتنی است تیم اقتصادی دولت متشکل از سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی، رستم قاسمی وزیر نفت، مهدی غضنفری وزیر صنعت معدن و تجارت،  صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و نهوندیان رئیس اتاق بازرگانی برای رسیدگی و تعیین راه کارهای مقابله با گرانی و تورم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در صحن غیر علنی روز چهارشنبه مجلس حضور یافتند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.