شماره ۸۱ ماهنامه نسل برتر منتشر شد نواده یک افسانه در نسل برتر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

شماره 81 ماهنامه نسل برتر منتشر شد نواده یک افسانه در نسل برتر

شماره ۸۱ ماهنامه نسل برتر منتشر شد
نواده یک افسانه در نسل برتر

ممتازنیوز: دهمین شماره از دور جدید انتشار نشریه نسل برتر در پجشنبه سی‌امین روز از آبان ماه بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، عنوان اصلی این نشریه به «نواده یک افسانه!» اختصاص یافته که نگاهی به معرفی و تولد دوباره سری ۲ محصولات ب‌ام‌و اشاره دارد. از دیگر مطالب این شماره می توان به بررسی سری۷ ایندیویژوال به همراه گزارش تصویری و همینطور معرفی مرسدس S65 AMG اشاره داشت.
این شماره همچنین نگاهی به تازه واردهای بازار خودرو ایران در ماه گذشته دارد و به بررسی و معرفی متفاوت محصول جدید سایپا (زوتی Z300) پرداخته است. معرفی کامل میتسوبیشی لنسر و هاوال M4 که برای بازار ایران آماده می‌شوند نیز در این شماره گنجانده شده است.
در تازه ترین شماره نشریه «نسل برتر» مطالبی در رابطه با تست و مقایسه برترین خودرهای دیزلی و هیبریدیو و همینطور مقایسه دو اعجوبه صنعت خودرو دنیا یعنی فراری F12 برلینتا و سری سیاه مرسدس SLS انتشار یافته است. بررسی فنی رنو کولیوس نیز از دیگر تست های این شماره است.
از یاد رفته این شماره به بررسی یک خودروساز آلمانی با نام GLAS پرداخته که بر تولید خودروهای میکرو تمرکز داشته و تمامی ابعاد فعالیت آن از موفقیت ها تا دلایل شکست آن مورد بررسی قرار گرفته است.
گفت و گو با کریس بنگل شراح ارشد سابق شرکت ب‌ام‌و، چرایی شکست MPVها، گزارش ویژه از نمایشگاه خودروها اسپرت(سِما) و اخبار کوتاه از دنیای خودروسازی، موتور سیکلت و اتومبیلرانی و عناوین جذاب دیگر از مطالب شماره ۸۱ به شمار می‌رود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.