شمال بلوار باهنر به بلوار پرستار کرج متصل شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار کرج با تاکید بر لزوم فعالیت های زیر بنای در شهر بهره برداری همزمان از چهار پروژه عمرانی منطقه ۶ را اقدامی در جهت توسعه یافتگی چهره این منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید علی آقا زاده در آیین افتتاح و بهره برداری ۴ پروژه عمرانی منطقه ۶ شهرداری کرج که بر روی پل ظفر برگزار شد اظهار داشت: این پروژه سبب شده است که شمال بلوار باهنر به بلوار پرستار که زمانی هر دو مسدود بوده اند به یکدیگر متصل شوند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه ها پوشش دهی نهر دلمبر به طول ۸۰۰ متر بوده که به جای نهر باز از لوله های بزرگ سیمانی که حداقل قطر هر لوله حدود سه متر بوده، استفاده شده است و شهروندانی که در این منطقه از مشکل به وجود آمده رنج می بردند با انجام این پروژه به آسایش خاطر و امنیت رسیدند.
شهردار کرج با اشاره به طرح بلوار خوارزمی تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه هایی بود که مدت های مدیدی با کار شکنی هایی مواجه بود که به هر حال با تلاش مسئولان منطقه و با رایزنی ها و حمایت های مردمی امروز شاهد بلواری کاملا استاندارد و شکیل و زیبا در این منطقه هستیم.
آقا زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید است با بهره برداری و افتتاح رسمی از این پروژه ها بتوانیم خدمات شایسته تری را به شهروندان ارائه کنیم./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.