شمسایی:با این وضع خدا به داد چهار سال دیگر برسد

۲۲ آبان ،

شمسایی:با این وضع خدا به داد چهار سال دیگر برسد

معتقدم تنها سبب اصلی این اتفاق ناراحت کننده آقایانی بودند که تنها هدفشان اوت شدن فوتسال از جام جهانی بود.

علت اصلی حذف تیم ملی از جام جهانی مدیریت ضعیف در فدراسیون فوتبال است

به گزارش فوتبال آنلاین کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال معتقد است : حذف ایران از جام جهانی تنها به خاطر کینه ورزی ، تک محوری و در نظر گرفتن منافع شخصی مدیران فوتسال بود.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال آنلاین پس از حذف سریع هنگام تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی تایلند گفت : چرا تیم ما باید در مقابل تیم هایی که در حد ایران نبودند مثل کلمبیا که برای اولین بار در جام جهانی فوتسال حضور داشت و در مرحله گروهی به گواتمالا و روسیه باخته بود بازی خوبی ارائه نکند و در نهایت نتیجه به اینجا ختم شود؟

آقای گل فوتسال جهان در ادامه اظهار داشت : معتقدم تنها سبب اصلی این اتفاق ناراحت کننده آقایانی بودند که تنها هدفشان اوت شدن فوتسال از جام جهانی بود.من ناراحت بازیکنان جوانی هستم که ۱۰ سال عقب افتادند. این آقایان باید به خاطر کینه ورزی و تک محوری بودنشان جواب ناراحتی مردم را بدهند.

شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان با اشاره به وضعیت کنونی تیم فوتسال افزود : اکنون باید فکر اساسی و جدی را برای تغییر وضعیت تیم در نظر گرفت . باید یک کار جدی و جدید با یک شرایط مناسب در نظر بگیریم در غیر این صورت خدا به داد ۴ سال آینده برسد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.