شمسایی:فوتسال را ویرانه کردند و باز هم نمی‌روند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

   وحیدشمسایی در گفتگویی با بیان این مطلب اظهار داشت: جدایی ترابیان از فوتسال ازحرف هایی است که پیشا هم بارها زده اما وی همچنان درپست خودباقی مانده و استعفا نمی دهد.ترابیان اصرار وپا فشاری بسیاری برای ماندن درراس کمیته فوتسال دارد.

 به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی گفت: کسی که سبب باخت های متعدد فوتسال شده و iبه راحتی شور و شعف فوتسال را از مردم دریغ کرده از این رشته جدا نمی شود.

شمسایی افزود: ترابیان با تک محوری و خود رایی تنها iبه منافع شخصی خود فکر می کند و با این تصمیمات فوتسال ایران را نابوده کرده است آقایان باید دست از این کارها بکشند و فوتسال را رها کنند و دیگر بیش از این iبه این رشته ضربه نزنند.

وی گفت: فوتسال ایران توسط بازیکنان مستعد قدیمی از زمین ها ی خاکی و آسفالت تشکیل شده و iبه این همه افتخارات رسید اما این اشخاص تنها iبه نابودی آن کمک کردند.

وی افزود: فوتسال ایران iبه قدری ضعیف شده که تیم ضعیف کلمبیا در رنکینگ فیفا پنج پله صعود می کند و iبه جای آن ایران باید سقوط کند آقایان باید دست بردار این رشته باشند و iبه مردم هم فکر کنند.

 شمسایی گفت: دلم از این آقایان پر است و هر جا می روم شرمنده لطف مردم می شوم مردم  هرجا که من را می بینند می گویند جایم در تیم ملی خالی بود.

 وی درخصوص حضور درتیم فوتسال میثاق تهران افزود: تا وقتی که این آقایان در راس مجموعه فوتسال باشند بازی کردن مثل سم می ماند این اشخاص فوتسال را iبه جایی رسانده اند که تیم های بزرگی چون فولاد ماهان، فیروز صفه و پرسپولیس از فوتسال کنار کشیده اند و در صورتیکه نمی دانند پیشکسوتان و بزرگان فوتسال خاک خورده این رشته می باشند و هر جا باشند iبه فوتسال باز می گردند و در خدمت این رشته خواهند بود.

وی تصریح کرد: فوتسال بازی کردن در وجود من است اما بازی کردن در حال حاضر با وجود آقایانی که در راس هرم فوتسال می باشند گناه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.