شمسایی در واکنش به صحبت‌های ترابیان

  وحید شمسایی با اشاره به صحبت‌های عباس ترابیان مبنی بر اینکه وی به سمت مربیگری برود به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ترابیان را بسیار دوست دارم و او زحمات زیادی برای من کشیده است. به توصیه او هم گوش خواهم کرد و به کلاس مربیگری می‌روم، اما واقعیت این است که من دنبال جوسازی نیستم. ۳ ماه است که سکوت کرده‌ام.

وی ادامه داد: دوستان ۳ ماه است که درباره من حرف می‌زنند، اما من یک کلمه هم حرف نزدم. آقای صانعی هر روز مصاحبه می‌کند و یکی در میان اسم مرا می‌آورد. شاید او شخص دیگری است که درباره من صحبت می‌کند. فراموش نکنید با آقای گلی آسیا از تیم ملی کنار گذاشته شدم.

کاپیتان خط خورده فوتسال خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که روزی رضازاده بهترین و قویترین مرد جهان بود و زمانی که مصدوم شد دنبال مدیریت رفت. باید قبول کنیم زمانی که مدیریت یک نفر مطلوب نیست و نتیجه آن منفی می‌شود، او هم باید خودش صلاح بداند و به ضرر ورزش قدم برندارد. بلکه به دنبال منافع ورزش باشد.

شمسایی افزود: با کارهایی که انجام داده‌اند فوتسال ضربه خورده است. نمونه آن رفتن باشگاه‌ها بود. پرسپولیس، شن‌سا و تام ایران خودرو در زمان مدیریت ترابیان رفته‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که ضعف داشته است.

شمسایی با اشاره به کم شدن دستمزد بازیکنان تصریح کرد: هفت سال گذشته پاداش ما ماشین بود، اما ‌اکنون ۵۰۰، ۶۰۰ دلار بیشتر نمی‌گیریم. هم‌اکنون بازیکنی که بهترین بازیکن سال آسیا می‌شود، اما هیچ جایزه‌ای نمی‌گیرد. این موارد را نمی‌بینند بعد می‌گویند فلانی حاشیه‌سازی کرده است.

وی ادامه داد: چند سال پیش در برنامه تلویزیونی شب شیشه‌ای از درودگر تعریف کردم و پس از آن به این علت مرا از تیم ملی خط زدند. این حرف‌ها برایم طبیعی شده است. آقایان به خاطر مسائل شخصی خود کار می‌کنند. از ترابیان ممنونم که به فکر من است اما خودم می‌توانم تصمیم بگیرم. قطع به یقین چیزی داشتم که صاحب اعتبار شدم. از این به بعد هم دنبال کارم هستم.

شمسایی تصریح کرد: فراموش نکنید برای بازگشت تیم‌ها پادرمیانی کردیم، اما آقای ترابیان خیلی راحت گفت تا من هستم اینها به لیگ نمی‌آیند. این رفتار انفرادی فکر کردن نیست؟ زمانی که مدیریت ضعیف است باید قبول کنیم. فقط بازیکن نیست که اشتباه می‌کند.

وی یادآور شد: به طرف می گویند مصاحبه کند بعد شخص دیگری جاده صاف کن می‌شود. باید واقعیت‌ها را گفت. من از آقای ترابیان خیلی محبت دیدم و شاگرد آدم‌های بزرگی از جمله او بوده‌ام، اما نباید فراموش کنیم که همه اشتباه دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.