شناسایی عامل مسمومیت بازیکنان پرسپولیس

شوک اول این که
شنیده‌‌ها حاکی از این است که تیم مدیریتی پرسپولیس بالاخره موفق شد که عامل مسمومیت بازیکنان تیمش را در روز بازی مقابل سپاهان شناسایی کند.
این فرد نه اصفهانی است و نه انتسابی به سپاهانی‌‌ها دارد، بلکه جالب است بدانید که این فرد یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس است! که ازسال‌‌ها پیش همواره باپرسپولیسی‌‌ها بوده و با این باشگاه همکاری داشته ومدتی پیش نیزکارمندرسمی باشگاه پرسپولیس شده است.
گویا چند ماه پیش‌تر هم وی ازسوی مسئولان باشگاه پرسپولیس موردسوءظن قرارگرفته بود. پرسپولیسی‌‌ها از مدتی پیش نسبت به وی خوشبین نبوده وبه همین دلیل مدتی بودکه وی را از تیم‌شان دور نگاه می‌داشتند. همچنین این فرد در سفر این تیم به اصفهان نیز در هتلی غیر از هتل سایر اعضای تیم اسکان یافته بود.
اما گویا وی بالاخره توانست نقشه خود را پیاده کند و در بازی حساس مقابل سپاهان، بازیکنان این تیم را مسموم کند. مدیران پرسپولیس در حال تصمیم گیری برای نحوه برخورد با این فرد متخلف هستند و قرار است بزودی نام وی را به رسانه‌‌ها اعلام کنند.
شوک دوم این که
کنار گذاشتن مدیر رسانه‌ای پرسپولیس و اضافه کردن یحیی گل‌محمدی به کادرفنی ازجمله اقدام‌‌‌هایی بود که در روز‌‌های اخیر از سوی رویانیان انجام شده است.
اما جالب است بدانید که تغییر و تحولات دراین باشگاه کماکان ادامه دارد. منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهند که بزودی و در همین هفته آقای شیرینی، سرپرست تیم پرسپولیس نیز از سمتش در این تیم کنار گذاشته خواهد شد تا شاید بخش دیگری از مشکلات سرخپوشان حل شود.
همچنین منابع موثق خبر می‌دهند که چه بسا بار دیگر شاهد حضور محمود خوردبین به عنوان سرپرست روی نیمکت سرخپوشان باشیم. بخصوص که روزگذشته خوردبین درحوالی ساختمان باشگاه پرسپولیس هم دیده شد تا این خبر شایعه‌گونه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.
شوک سوم این که
شنیده‌‌ها از باشگاه استقلال نیز بر این دلالت دارد که برخلاف موارد مطرح شده، حضور زندی در باشگاه دسته دومی قطری و تسویه حساب وی با استقلال نه به دلیل مسائل مالی و نه به دلیل اصرار‌‌های زندی بوده است.
بنا به گفته منابع موثق از درون باشگاه استقلال، گویا مسئولان این تیم از مسائل خاصی که زندی در مدت حضورش در این تیم داشته است به تنگ آمده بودند و به همین دلیل از او خواستند که هرچه سریع‌تر برای خود تیمی پیدا کند و از استقلال جدا شود.
به همین دلیل زندی به تنها پیشنهاد خود که باشگاه دسته دومی قطری بود پاسخ مثبت داد و راهی این تیم شد.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.