شناسایی ۴۴ نقطه آبگیر در منطقه یک

۲۲م آذر ،

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و نزدیک شدن به فصل زمستان عملیات شناسایی نقاط آبگیر در معابر شهری منطقه انجام و ۴۴ نقطه شناسایی شده است.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: از شهرداران نواحی خواسته شده با دقت عمل و برنامه ریزی نقاط حساس و آبگیر واقع در محلات را ساماندهی و نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

وی بیان کرد: معابر شیب دار منطقه سبب شده انهار از شیب و زاویه مناسب برخوردار نباشند و همچنین قرار گرفتن درختان در انهار،ارتفاع و عمق کم انهار،عمده ترین دلایل آبگرفتگی در معابر منطقه یک است.
شیری تصریح کرد: نقاط آبگیر شناسایی شده و عملیات افزایش عمق و عرض نهر با توجه به کاهش شیب، ایجاد حوضچه آبگیر، در آنها اجرایی می گردد.
وی گفت: پیاده روی بزرگراه شهید چمران و تقاطع یمن،خیابان ولی عصر(عج)،ولنجک تقاطع سیزدهم و چهاردهم،خیابان اقدسیه تقاطع آجودانیه،بزرگراه شهید بابایی قبل از شهید صیاد شیرازی بلوار ارتش تقاطع بلوار اوشان، بزرگراه شهید آیت الله صدر تقاطع زرگنده،ابتدای بلوار کاوه و شهرک محلاتی خیابان بلال حبشی از جمله نقاط شناسایی شده است که با حضور نیروی انسانی و پیمانکار در حال ساماندهی است تا از بروز آبگرفتگی و جاری شدن آب در معابر به هنگام بارش جلوگیری شود.
شیری خاطر نشان کرد: با توجه به میزان بارش و نزولات آسمانی،نیروهای انسانی به صورت آماده باش شیفت بندی می شوند تا در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی باشند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.