شناسنامه‌های قدیمی تا مرحله تعویض اعتبار دارند

شناسنامه‌های قدیمی تا مرحله تعویض اعتبار دارند

 مدیرکل ثبت و احوال هرمزگان گفت: مکانیزه کردن شناسنامه‌ها در هرمزگان اجرایی شده و شناسنامه‌های قدیمی تا مرحله تعویض اعتبار دارند، در ضمن شناسنامه‌های جدید غیر قابل مخدوش است.
 
به گزارش ایسنا، ظهر امروز “مهدی عسکری زاده”، در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ثبت احوال وظیفه ثبت تولد، ازدواج، طلاق و صدور اسناد هویتی ایرانیان در اقصی نقاط کشور را بر عهده دارد.
 
مدیرکل ثبت و احوال هرمزگان اظهار کرد: سازمان ثبت و احوال کشور این افتخار را دارد که با سابقه ۹۴ ساله خود توانسته ۱۰۰ میلیون سند و شناسنامه را صادر و در پایگاه دیتایی خود نگهداری کند، همچنین اسناد بزرگان، مشاهیر و دانشمندان تحت عنوان گنجینه اسناد نگهداری می‌شود، در ضمن رونمایی از شهدای جزیره هرمز در تاریخ ۲۵ شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: طرح آرشیو اسناد سه جلدی در کشور شروع شده و بالغ بر ۱۰۰ میلیون سند هویتی وجود دارد و در هرمزگان ۲ میلیون و ۴۰۰ سند در استان هرمزگان باید ساماندهی شود، در حال حاضر تعداد ۱۵۰۰ اطلاعات داده‌ای در استان آرشیو شده است.
 
عسکری زاده تصریح کرد: مکانیزه کردن شناسنامه‌ها در هرمزگان اجرایی شده و شناسنامه‌های قدیمی تا مرحله تعویض اعتبار دارند، در ضمن شناسنامه‌های جدید غیر قابل مخدوش است.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.