شناور هزار تنی آرمان ۱ به آب انداخته شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با تکمیل و اتمام مراحل طراحی و ساخت یک فروند شناور بارج هزارتنی در کارگاه کشتی سازی بخش خصوصی در قالب طرح های زود بازده و حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، این شناور به آب انداخته شد.

 به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، این بارج با گنجایش هزار تن و با آبخور ۲۵/۴ سانتیمتر با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های این اداره کل ضمن دریافت اعتبارات طی ۴ سال ساخته شد، پس از تکمیل بخش های اساسی در رودخانه بهمن شیر به آب انداخته شد و به زودی جهت فعالیت در خطوط کشتیرانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مالک این شناور در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از حمایت ها و هدایت ها ی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ساخت و تکمیل این شناور و ایجاد فرصت کار آفرینی جهت بخش خصوصی در قالب این طرح های زود بازده تشکر کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اصغرحاجری حاج یوسفلویی:

    با سلام
    آقای آرمان خسروی یکی ازمالکان این کشتی دستمزد بنده به مدت ۲ سال که برپروژه نظارت داشتم خورد ونداد
    با تشکر

  2. اصغرحاجري حاج يوسفلويي:

    با سلام
    آقای آرمان خسروی که یکی ازمالکان این شناورمی باشد بنده را که مهندس کشتی سازی هستم درسال ۸۷الی۸۹ به عنوان ناظرومشاوردعوت به کارنمودند وبنده نیزبه مدت ۲ سال تمام ازتهران جهت نظارت برکارشان دراین پروژه به صورت ماهیانه دوباروهربار۳الی ۴ روزدرمنطقه نظارت نمودم ولی متاسفانه دستمزد بنده راندادند وتلفن بنده رانیزجواب ندادند!
    ضمن عرض تاسف برای ایشان که بی انصافی رادرحق بنده به درجه اعلی رساندند
    اصغرحاجری حاج یوفلویی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.