شهاب حسینی تکذیب کرد

چالش‌های بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون موضوعی است که با حضور شهاب حسینی به آن خواهیم پرداخت و مسائل اقتصادی بازیگران را نیز بررسی خواهیم کرد. همینطور به تفاوت بازی در مدیوم‌های مختلف می‌پردازیم.

مهر: حضور شهاب حسینی در برنامه فردا شب “مجله تئاتر” نشان می‌دهد شایعه ممنوع‌التصویری این هنرمند از بیخ و بن کذب بوده‌است.
 
نیما دهقان درباره موضوع فردا شب برنامه “مجله تئاتر” گفت: چالش‌های بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون موضوعی است که با حضور شهاب حسینی به آن خواهیم پرداخت و مسائل اقتصادی بازیگران را نیز بررسی خواهیم کرد. همینطور به تفاوت بازی در مدیوم‌های مختلف می‌پردازیم.
 
وی افزود: در واقع می‌خواهیم بررسی کنیم برخی از چهره‌های برتر تلویزیون و سینما با چه انگیزه‌ای به تئاتر می‌آیند که در این زمینه با حسینی حرف خواهیم زد و البته درباره نمایش “ملاقات” که به کارگردانی و بازی او روی صحنه است نیز نقد و نظر خواهیم داشت و در این بخش احمد ساعتچیان دیگر بازیگر این نمایش نیز حاضر می‌شود.
 
تهیه‌کننده “مجله تئاتر” یادآور شد: همچنین گزیده‌ای از نشست کانون کارگردان خانه تئاتر در خصوص بیانیه‌ای که برای شورای حمایت ارسال کرده‌اند در قالب گزارش پخش می‌شود و بخش‌های دیگر برنامه چون تازه‌های خبر نیز به قوت خود پابر جاست. برنامه “مجله تئاتر” چهارشنبه شب‌ها از ساعت ۱۱:۱۵ تا یک بامداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
 
حضور شهاب حسینی در این برنامه در حالی است که برخی از رسانه‌ها به‌دنبال تغییر در ساعت پخش فیلم تلویزیونی “تعبیر خواب” در تحلیلی عجیب اعلام کرده بودند بازیگران فیلم سینمایی “جدایی نادر از سیمین” پس از تحریم اسکار از سوی ایران ممنوع‌التصویر شده‌اند و دیگر حق حضور در تلویزیون را ندارند و به همین دلیل پخش “تعبیر خواب” با بازی شهاب حسینی از شبکه یک لغو شده است!


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.