شهاب گردان: لگد به بطری نمی زنم که در ترکیب قرار بگیرم / ما می بریم،فکر تبانی سپاهان و ذوب آهن را از سرتان بیرون کنید

مرتضی رضایی- خودش هم نمی داند مشکل کجاست که ابراهیم زاده او را روی نمیکت می نشاند.شهاب گردان این را یک اتفاق بد می داند و می گوید:« اگر دلیلش را می دانستم مشکلی نبود اما مطمئن هستم که به خاطر مشکلات فنی از ترکیب بیرون نمانده ام.»دروازه بان تیم ملی در گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین در مورد تمام ناراحتی هایش حرف می زند.او می گوید دلش با ذوب آهن است و اصلا دوست ندارد از این تیم جدا شود اما واقعا شرایط طوری شده که دیگر نمی تواند با منصور ابراهیم زاده کار کند.
 در بازی با داماش یک بار دیگر نیمکت نشین بودی.
نمی دانم پشت این نیمکت نشینی من چه تفکری است.دارم اذیت می شوم.اگر وضعیت این طور باشد کار کردن در این تیم سخت است.خدا را شکر که قراردادم تمام است و فقط سه بازی تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است.ما تمام مشکلات را در ذوب آهن تحمل کردیم.از مشکلات مالی گرفته تا هر چیزی که فکرش را بکنید.البته من نه با ذوب آهن مشکل دارم،نه با کس دیگری ولی فکر می کنم آقای ابراهیم زاده با من مشکل داشته باشد.
 با خود او حرفی نزده ای؟به خودت نگفته که مشکل کجاست؟
اصلا با من حرفی نمی زند.ابراهیم زاده با این کارهایش من را در معذوریت گذاشته است.ایرادی ندارد.فقط سه تا بازی مانده و تحمل می کنم. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که زیر بطری بزنم و خودم را در ترکیب تیم جا بدهم.من مشکلی نمی بینم.ابراهیم زاده یک بازی به من فرصت داد و با همان بازی به تیم ملی دعوت شدم.این نشان می دهد که من مشکلی از لحاظ فنی ندارم.از نظر اخلاقی هم که همه می دانند شهاب گردان چطور آدمی است.من کاری به کار کسی ندارم.خدا را شکر می کنم که این اتفاقات تجربه خوبی برای من شد.

با این شرایط فصل بعد شهاب گردان در ذوب آهن می ماند؟
ارتباطی به ذوب آهن ندارد.من از خدایم است که در این تیم بمانم.اما ابراهیم زاده به نظر دوست ندارد که این اتفاق بیفتد.
 ذوب آهن در شرایطی قرار دارد که شاید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
از ابتدای فصل مشکلات زیادی سر راه تیم بوده است.بچه ها تا همین جا هم همت کرده اند.البته ما سه بازی دیگر داریم و معلوم نیست که چه اتفاقی در این سه بازی پایانی لیگ می افتد.شاید رقیبان ما هم امتیاز از دست بدهند و شرایط طوری شود که ذوب آهن سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.البته ما شانس مستقیم نداریم اما شاید بتوانیم در پلی آف حضور پیدا کنیم.
 در همان میانه های فصل چند پیشنهاد از تیم های دیگر داشتی که همه را به آخر فصل موکول کردی.الان شرایط چطور است.گردان پیشنهاد جدیدی از تیم های دیگر دارد؟
چند پیشنهاد از تیم های تهرانی و شهرستانی دارم.مطمئن باشید گردان بی تیم نمی ماند.
 به نظرت کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود.در حال حاضر رقابت در بالای جدول تنگاتنگ است؟
فکر می کنم سپاهان قهرمان می شود.آنها شرایط بهتری دارند و اگر اشتباه نکنم دو بازی هم باید در خانه بازی کنند.تیم آنها یک دست است و به نظرم می توانند قهرمانی در لیگ برتر را از آن خودشان کنند.
 سپاهان یک بازی سخت هم با ذوب آهن دارد.نظر شما در مورد دربی اصفهان چیست؟
دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.سپاهانی ها شرایطشان با ما فرق دارد.آنها از ابتدای فصل به خصوص از وقتی که لوکا از این تیم رفته است بدون دغدغه بازی کرده اند.البته ما در چند سال اخیر به جز یک بازی که به آنها باخته ایم دیگر مقابل سپاهان شکست نخورده ایم.در این بازی هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.
 بازی دو تیم همشهری و رقابت سپاهان بر سر قهرمانی شائبه تبانی را به وجود می آورد.خواسته یا ناخواسته این حرفها زده خواهد شد که مثلا ذوب آهن قرار است برای استقلال بازی کند و یا برعکس.
این حرف ها را قبول ندارم.البته می دانم که از این حرف ها رد و بدل می شود اما ذوب آهن فقط برای خودش بازی می کند.شما آن روی سکه را هم نگاه کنید.اگر ما به سپاهان ببازیم می گویند چون هر دو تیم اصفهانی بوده اند کاری کرده اند که ذوب آهن ببازد تا سپاهان قهرمان شود.شایعه همیشه وجود دارد.اما مطمئن باشید که ما فقط و فقط برای خودمان بازی می کنم و کاری به کسی نداریم.کسی هم از این فکر و خیال ها نکند.چون ذوب آهن به زمین می رود تا سپاهان را شکست دهد.چون باخت همیشه ناراحت کننده است.
 و به عنوان سوال آخر.به زودی رقابت های لیگ برتر به اتمام می رسد و اردوهای تیم ملی شروع می شود. به عنوان دروازه بان تیم ملی فکر می کنید ایران می تواند به جام جهانی صعو کند؟
من خیلی امیدوارم.مطمئن هستم با این کادر فنی خوب و انگیزه ای که بچه ها دارند این بار بدون هیچ اما و اگری به جام جهانی صعود می کنیم.شک ندارم که کار به روزهای آخر و بازی با کره در کشور آنها کشیده نخواهد شد.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.