شهادت مرزبانان ایرانی را نه تأیید می‌کنم، نه تکذیب

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پاسخ به اینکه “آیا شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده را تأیید می‌کنید؟” گفت: این موضوع را تأیید نمی‌کنم و تکذیب هم نمی‌کنم؛ چراکه خبر رسمی در این مورد ندارم.

به گزارش ایسنا، علی عبداللهی در جمع خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده اظهار کرد: مرزبانان ربوده شده به خاک پاکستان منتقل شده‌اند که در این راستا ما جلسه مشترکی با مقامات پاکستانی تشکیل دادیم.

وی ادامه داد:‌ در جلسه‌ای که تشکیل شد، رد گروه تروریستی را به خاک پاکستان تأیید کردند و سفیر پاکستان نیز در این راستا دو بار احضار شد.

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: مقامات پاکستانی باید در این رابطه پاسخگو باشند و تردیدی نیست که مرزبانان ما در خاک پاکستان می باشند. البته کارشناسان نیز این موضوع را تأیید می‌کنند و بیانات آنها در رابطه با عدم همکاری ایران، نوعی فرافکنی محسوب می‌شود.

عبدالهی با اشاره به پیگیری‌های ایران در این خصوص، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس و استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مقامات ما این موضوع را پیگیری کرده‌اند و تقریباً از تمام جهاتی که امکان پیگیری بود، ما این کار را انجام دادیم. بنابراین اظهارات مطرح شده در مورد عدم پیگیری ما قابل قبول نیست.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.