شهادت یک شهروند با گاز سمی / توجیه سرکوب با جوسازی علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری اعلام کرد حسن عبدالله علی” یک شهروند بحرینی بر اثر استنشاق گازهای سمی نیروهای رژیم آل خلیفه در “ستره” به شهادت رسید.

النشره نیز به نقل از “غانم بن فضل البوعینین” وزیر مشاور در امور خارجه بحرین در تلاش برای توجیه سرکوب قیام مردمی بحرین مخالفان این کشور را خرابکار توصیف کرد.

وی در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از خودجوش بودن اعتراضات در بحرین و نیز سرکوب وحشیانه آن با حمایت آل سعود و دیگر رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس، کشورهای دیگر به ویژه ایران را عامل اعتراضات مردمی در بحرین دانست. البوعینین مدعی شد: بحرین از لحاظ اقتصادی و سیاسی کشوری باثبات است و دولت برای تامین نیازهای شهروندان در زمینه بهداشت، آموزش و مسکن سختی های بسیاری را متقبل شده است.

وی در ادامه ادعاهای خود اظهار داشت : انقلاب امام خمینی(ره) در ایران عامل رویدادهای کنونی بحرین است. وزیر مشاور در امور خارجه بحرین در بخش دیگر سخنان خود در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم آل خلیفه گفت: اوضاع سوریه به مرحله ای رسیده است که بشار اسد دیگر نمی تواند در این کشور حکومت کند.

البوعینین با بیان اینکه منافع روسیه ایجاب می کند که از سوریه حمایت کند، اظهار داشت : مواضع روسیه در قبال سوریه همچون مخالفت با احداث منطقه پرواز ممنوع و ایجاد مناطق امن برای آوارگان سوری مانعی بر سر راه توقف خشونت و کشتار در سوریه به شمار می رود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.