شهدای هسته‌ای حرکت هسته‌ای رو به جلوی ایران را بیمه کردند

حجت الاسلام صدیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نوع فعالیت شهدای دانشمند هسته‌ای کشور را از نوع فعالیت در جبهه ها دانست؛ گفت: شهدای هسته‌ای کشورمان،‌ حرکت هسته‌ای رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتیممتازنیوز، با بیان اینکه تاریخ پر است از قتل و غارت انسان‌ها توسط مستکبران دیو صفت، گفت: مستکبران فکر می‌کنند که با قتل و غارت به جایی می‌رسند، ولی انجام چنین اقداماتی ماهیت سخیف کارشان را می‌رساند.

وی آمریکا را شیطان بزرگی دانست که در رأس زورگویان و اشرار عالم قرار دارد و اظهار کرد: غربی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند با ترور دانشمندان هسته ای کشورمان روند پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را متوقف کنند اما همانگونه که امام(ره) فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود»؛ شهادت این عزیزان مایه بصیرت بسیاری است و باعث عمق‌بخشی به  حرکت علمی ما می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نوع فعالیت شهدای دانشمند هسته‌ای کشور را از نوع فعالیت در جبهه ها دانست و این شهیدان، خط شکن بودند؛ گفت: شهدای هسته‌ای کشورمان،‌ حرکت هسته‌ای رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

صدیقی ادامه داد: مستکبران با انجام چنین ترورهایی، کار خودشان را سخت‌تر کرده اند چرا که همانطور که ملاحظه شد بسیاری از دانشجویان علمی ما تقاضای تغییر رشته و ورود به رشته‌های هسته‌ای را داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت علمی دانشجویان نشانه این است که چه عزم بزرگی در نسل جوان علمی کشور برای مقابله با شیطان بزرگ و حامیان آنها در منطقه بوجود آمده است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.