شهرداری اقدامات لازم را برای اکران ˝کلاس هنرپبشگی˝ فراهم‌‎کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سعیدخانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

سعید خانی سرمایه گذار و مسئول پخش کلاس هنرپیشگی معتقد است که برای اکران این فیلم، شهرداری باید در بحث تبلیغات ما را یاری کند.

سعیدخانی در گفت‌وگو باخبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت های دفتر پخش نسیم صبا گفت: فیلم سینمایی کلاس هنرپیشگی به کارگردانی علیرضا داوود نژاد را در نوبت اکران داریم و این فیلم به زودی در گروه سینمایی عصر تازه به جای فیلم “جا ب جا” روی پرده می رود.

خانی ادامه داد: با توجه به زمان اندکی که تا اکران مانده و ما باید تبلیغات محیطی در سطح شهر داشته باشیم و باتوجه به هزینه های بالا تبلیغات محیطی، امیدوارم که شهرداری ما را در این امر همراهی کند.

کلاس هنرپیشگی تازه ترین فیلم علیرضا داوود نژاد است که در سی امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفا و با استقبال مخاطبین مواجه شد.

خلاصه داستان: فیلم در یک کلاس هنرپیشگی می‌گذرد که ضمن آموزش، داستانی با الهام از مسایل روز در آن روایت می‌شود.
رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان، مهرانگیز عدالت در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

داودنژاد در کارنامه‌ی کارگردانی خود فیلم‌های “مرهم”، “تیغ‌زن”، “هوو”، “هشت‌پا”، “ملاقات با طوطی”، “بچه‌های بد”، “بهشت از آن تو”، “مصائب شیرین”، “عاشقانه”، “نیاز” و … را دارد.

 

پایان پیام ۴۰۱/۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.