شهردار ارومیه : آماده اجرای پروژه سرمایه گذاری با سرمایه های بانوان هستیم

۲۷فروردین۱۳،

محمد حضرت پور روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی بزرگترین پروژه مشارکتی شمالغرب کشور افزود: این پروژه تنها با استفاده از ذخیره های طلای بانوان و سرمایه گذاری از این طریق اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه های مدیریت شهری ارومیه با همراهی شورای اسلامی شهر و استانداری آذربایجان غربی، شکل گرفتن سرمایه گذاری در ارومیه است.

حضرت پور با تاکید بر استفاده از سرمایه های داخلی به جای استفاده از سرمایه گذاران خارج شهر اظهار کرد: پروژه اوریاد یکی از طرح هایی است که موفقیت آن، موفقیت این دیدگاه مدیریت شهری را سبب خواهد شد.

شهردار ارومیه ، این شهر را شهری فرهنگی در کشور عنوان کرد و ادامه داد: مردم ایران، شهر ارومیه را به عنوان شهری فرهنگی می شناسند و این امر از فعالیت های انجام شده در شهر به خوبی نمایان است.

حضرت پور تاکید کرد: امیدواریم در کنار هم برای توسعه شهر ارومیه و اعتلای نام آن، تلاش کنیم.

در این آیین عملیات کلنگ زنی اجرای مجتمع تجاری، مسکونی، تفریحی و رفاهی ارومیه در ۲۰ هکتار وسعت بر زمین زده شد.

این طرح با چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در مدت شش سال اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کسبه محل فروش دام شهرداری ارومیه:

    با سلام .. تصمیمیات گرفته شده از طرف دامپزشکی مبنی بر تعطیلی میدان دام شهرداری ارومیه که حدودا ۶۰۰ نفر در طول ۳۰ سال جهت معاش خود و خانواده اش بیکار و سرگردان خواهند شد خواهشمند است چون شما حامی بیچارگان و مستعضفین و پیران و دادرس مردم هستین لذا استدعا داریم از عملکرد دامپزشکی ممانعت و از انتقال محل فروش دام ارومیه را به میدان عرضه دام نوشین شهر که خصوصی و جای پرتی می باشد هم برای ما و هم برای ارومیه که کلان شهر میباشد نه تنها محل فروش فعلی شهرداری در جارچلو بلکه در سمت جاده سنتو و جاده انهر هم لازم میباشد که نیاز همشریان و روستاهای همجوار را پوشش دهد از خداوند متعال طول عمر برای شما مسئول دلسوز و مهربان و فداکار و حامی مستضعفان و شهردار برکت خدادادی را داریم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.