شهرستان رباط کریم با ۳۹ اثر تاریخی، پذیرای مسافران نوروزی است

۲۹م اسفند ،

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: این شهرستان با ۳۹ اثر تاریخی، پذیرای مسافران نوروزی است.

سلیمانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رباط کریم با توجه به مصوبه دولت، تحت عنوان سفر مهر تشکیل شده است، گفت: برنامه های مسکونی برای ایجاد آرامش و تسهیل در سفرهای نوروزی در ستاد تسهیلات نوروزی مصوب شده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته های تخصصی و فنی در شهرستان رباط کریم تشکیل شده است افزود: ایجاد ایستگاه هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و نیروی انتظامی در میادین اصل شهر و ورودی های شهرستان از جمله مصوبات این ستاد بوده است.
سلیمان پور با بیان اینکه ظرفیت اورژانس رباط کریم نیز برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی افزایش یافته است، تصریح کرد: شهرستان رابط کریم به واسطه قرار گرفتن در حد فاصل ۲ آزادراه تهران، ساوه و تهران، قم پرکارترین شهرستان در امر پوشش حوادث جاده ای است.
فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه در حوزه امنیتی نیز ظرفیت مناسبی ایجاد شده است، افزود: نیروهای انتظامی برای محافظت از مسکن های خالی و تأمین امنیت مسافرین طی روزهای باقی مانده از سال ۹۱ مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه فضا سازی شهری توسط شهرداری آغاز شده است، اظهار داشت: ۱ اسکان موقت درسطح شهر رباط کریم تجهیز شده و آماده ارائه خدمات است.
فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه تدارکات لازم برای ۵ ماده سازی جایگاه های سوخت شهرستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: شهرستان رباط کریم با ۳۹ اثر تاریخی ثبت شده، دارای ظرفیت گردشگری خوبی است لذا در نوروز ۹۲ برای بازدید مسافران نوروزی از این اماکن آمادگی کامل وجود دارد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.