شهریه جدید مهدهای کودک اعلام شد

جام جم آنلاین: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور حداقل و حداکثر شهریه های جدید مهدهای کودک را اعلام کرد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با مهر در مورد شهریه های مهدهای کودک افزود: شهریه مهدهای کودک سراسر کشور به طور میانگین ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه که میزان افزایش شهریه ها حداقل ۵ درصد و حداکثر ۲۲٫۵ درصد است، گفت: با توجه به نوع مهد کودک ، شبانه ، روزانه و اینگه در چه منطقه ، شهر و استانی قرار گرفته و برای چه گروه سنی است شهریه های جدید تعیین شده است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: بالاترین رقم شهریه ۲۶۰ هزار تومان برای گروه سنی شیرخوار مربوط به شمیرانات و کمترین رقم آن نیز ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان برای گروه سنی نوباوه و نوپا مربوط به استان های ایلام، هرمزگان، اذربایجان شرقی و غربی و … است .

به گفته وی، تمامی مهدهای کودک موظف هستند شهریه های ابلاغی را در مهد کودک نصب کنند تا والدین بتوانند آن را رویت نمایند و هیچ مهدکودکی نیز حق افزایش نرخهای جدید را ندارد.

نفریه با اشاره به اینکه مهدهای کودک می توانند حداکثر چهار کلاس فوق برنامه برگزار کنند، گفت: در صورت استفاده از کلاسهای فوق برنامه شهریه ها ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. داود:

    مطالب ارایه شده ناکارآمداست و پاسخگوی (پاسخ واقعی و به درد بخور )سوالات والدین در خصوص شهریه گرفتن بی حساب و کتاب مهدها نیست و بر نارضایتی آنها میافزاید
    مهدها بادلایل مختلف وبا قوانین من درآوردی از والدین پول میگیرند این در حالیست که والدین نه میدانند (ازچه طریقی)و نه میتوانند (ازنظر وقت) حق خود را احیا کنند چرا که یک مسئولی حاضر نیست مسئولیت مسئولیت کار خود را قبول کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.