شهرک‌های صهیونیستی با هدف تخریب آثار اسلام پی‌ریزی می‌شوند

۳۰م دیماه ،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ساخت شهرک‌های صهیونیستی یک پروژه هماهنگ میان رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا با هدف تغییر ماهیت سرزمین فلسطین، از بین بردن آثار اسلامی این کشور و تبدیل آن به مقر اصلی صهیونیست‌ها در جهان است.

“مصیب نعیمی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به ادامه روند شهرک‌سازی‌های رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با بهانه‌های مختلف و ضربه زدن به ملت مظلوم فلسطین به شهرک‌سازی‌های خود در کرانه باختری و نوار غزه ادامه می‌دهد.

وی افزود: شهرک‌سازی‌های رژیم غاصب صهیونیستی پس از اشغال کرانه باختری و نوار غزه در برنامه کاری این رژیم منحوس قرار گرفته است و درست از همان زمان مهاجرت یهودیان صهیونیست از سایر نقاط جهان به سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

نعیمی در ادامه با اشاره به سیاست‌های شوم نتانیاهو در ادامه شهرک‌سازی‌ها تصریح کرد: نتانیاهو که عضوی از یک جناح تندرو است با حمایت‌های آمریکا در برابر هرگونه انتقاد از سوی مجامع بین‌المللی مقاومت کرده و دست از ساخت شهرک‌های صهیونیستی بر نمی‌دارد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه خاطر نشان کرد: ساخت شهرک‌های صهیونیستی یک پروژه هماهنگ میان رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا با هدف تغییر ماهیت سرزمین فلسطین، از بین بردن آثار اسلامی این کشور و تبدیل آن به مقر اصلی صهیونیست‌ها در جهان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.