شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

جام جم آنلاین: «شوالیه تاریکی برمی خیزد» سومین و آخرین فیلم از سه گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان در سینماهای اروپا به نمایش در می‌آید. کریستوفر نولان به جز سه گانه بتمن، با فیلم‌هایی چون سرآغاز، ممنتو و حیثیت، شهرت جهانی دارد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، او درباره اینکه چرا قسمت چهارمی در کار نخواهد بود گفت: این پایان داستان ماست. به مدت تقریبا ۱۰ سال بر روی بتمن کار کردیم. یک سفر عالی برایم بود، بخش بزرگی از زندگیم. متاسفم که تمام شد. ولی وقتی داستان تمام شده، تمام شده.

داستان فیلم هشت سال پس از «شوالیه تاریکی» اتفاق می‌افتد. کریستین بیل بار دیگر در نقش بروس وین، مبارز نقابدار ظاهر شده و مایکل کین، ‌گری اولدمن و مورگان فریمن نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند.

آن هاتاوی نقش زن گربه‌ای را بازی می‌کند و تام هاردی نقش بین، ضدقهرمان نقابدار را به عهده دارد. در فیلم جدید اقدامات شیطانی بین، شهر گاتام را در موقعیتی آخرالزمانی قرار می‌دهد، اما بجز بتمن، زن گربه‌ای هم نقش زیادی در اتفاقات دارد.

کریستیان بیل درباره بازی در فیلم دیگری از بتمن گفت: ساخت بتمن دیگری بدون کریستوفر را تصور نمی‌کنم. اینکه شخصیت چگونه باید ایفای نقش کند، نظر او و توافق هردوی ما بود، به گونه‌ای که نقش بتمن قبلا اینگونه بازی نشده بود. این زیربنای روابط ما در طی این سه فیلم بود.

کریستوفر نولان فیلمنامه را همراه برادرش، جاناتان نوشته و بودجه فیلم ۲۵۰ میلیون دلار بوده است.

مایکل کین، هنرپیشه کهنه کار بریتانیایی درباره وداع با دست اندرکاران فیلم گفت: خوشحال بودم که این سومین و آخرین قسمت از سه گانه بود. واقعا علاقه نداشتم قسمت چهارمی بسازم. از آنجایی که در یک تور تبلیغاتی هستیم باید بگویم فیلم خوبی است. ولی صادقانه بگویم، به نظر من این یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در زندگیم دیده‌ام. و قطعا بهترین بتمن.

در هر حال سرنوشت بتمن در روی اکران سینما‌ها در دست کمپانی وارنر براز و دی سی کمیکس است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.