شوخی بچیروویچ در مورد مهار ۳ بازیکن بزرگ پتروشیمی: باید آنها را در رختکن حبس کنیم!

۱۶م اسفند ،

سرمربی تیم بسکتبال مهران بعد از شوخی در مورد مهار سانی، آفاق و جابر بازیکنان پتروشیمی با حبس کردن آنها در رختکن گفت: همه چیز را باید داخل زمین به نمایش بگذاریم.

مهمد بچیروویچ سرمربی مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط تیمش قبل از بازی های فینال توضیح داد، بازیکنان ما شرایط خوبی دارند اما کمی به خاطر پنج بازی سخت، خسته می باشند به هر حال ما برای پیروزی در دو بازی اول تلاش می کنیم اما قبلاً هم ۲ بار به این تیم در فصل عادی باخته ایم و آنها با بازی در خانه مدعی می باشند.

**داخل زمین تاکتیک تیم ها اهمیت دارد

وی در مورد ابراهیم جابریار خارجی تازه پتروشیمی و ندیدن بازی وی گفت: من نیازی به دیدن جابر نداشتم این بازیکن را قبلاً در بسیاری تیم های اروپایی و در کشورهای یونان، ایتالیا و…. دیده ام و می دانم که بازیکن بسیار خوبی است اما ما هم برای هر بازیکن آنها تاکتیکی داریم.

پتروشیمی بازیکنان خوب دیگری مثل سانی، آفاق و سهراب نژاد دارد که با توجه به بودجه ۲ برابر آنها ترکیب کاملی را تشکیل می دهند اما به هر حال در داخل زمین تاکتیک تیم ها و نحوه بازی کردنشان اهمیت دارد.

سرمربی مهرام در پاسخ به این سوال که برای ترکیب سانی، آفاق و جابر چه برنامه ای دارید به شوخی گفت: بهترین تاکتیک این است که هر ۳ بازیکن را داخل رختکن تیمشان محبوس کنیم (با خنده) اما جدای از شوخی همه چیز را باید داخل زمین به نمایش گذاشته وی در این باره که چرا شانس پتروشیمی را در بازی های بیشتر می دانند در حالی که مهرام سابقه چهار قهرمانی پیاپی را در فینال می برد به توضیح داد: تیم ما بسیار جوان است بازیکنان جوان مهرام شاید سالهای قبل هم بازی کرده اند اما بیشتر روی نیمکت نشسته بودند و بازی در فینال هنوز برایشان خاص است البته ما بازیکنان خوب و با تجربه ای مثل صمد، کامرانی مارکو و السون داریم و پنج بازی پیش رویمان است که در آن کارهای بسیاری می توانیم انجام دهیم.

بچیروویچ از ترکیب مارکو و السون هم ابراز رضایت کرد و گفت: مارکو و السون در این چند بازی به خوبی کنار هم قرار گرفتند به خصوص که مترکو هم در زیر حلقه و هم خارج خوب بازی می کند و به نظرم ترکیب این دوم قدرتمند است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.